JkkaM kirjoitti:
Ku o se Farming Simulator 2011 pelin pikakuvake, mistä meet pelii nii paina oikianpuoleista hiirtä ja sen jälkeen Avaa tiedostosijainti ja sit etit sieltä "sdk" kansion siel o ekana se blender_i3d_export_4.1.5 tai joku niistä max_i3d_export_4.1.6b_win32 tai maya_i3d_export_4.1.7_win32. Kopioi ja liitä joku noista ja liitä se esim. työpöydälle. Sitte teet kansion esim. i3D export ja sitte purat sen sinne kansioon.. Jotenki noin se meni.
Selittäisittekö tuon lopun tarkemmin?[/quote]
1. Kopioi sieltä sdk kansiosta se blender_i3d_export_4.1.5-tiedosto
2. Kirjoita Käynnistä-valikkoon %appdata% (jos sinulla on Windows 7) ja paina enteriä
3. Siellä mene Blender Foundation
--> Blender
--> .blender
--> scripts ja liitä kopioimasi tiedosto sinne.
Farmari344 kirjoitti:Exportaan juhijeejeen happokauhaa, se lähetti mulle vain skp tiedoston. Mihin se textuurikansio jää siinä exporttaessa? Ku giantsis on se modelli, ilman textuureja, eli se on näkymätön. Textuuri kansiota ei ilmesty ollenkaan, eikä blenderin konsole sano mitään erroreja.

Tekstuurikansio on samassa paikassa missä se .dae tiedosto minkä exporttasit SketchUpista. Leikkaa se .i3d:n kanssa samaan kansioon ja korjaa polut

[/quote]
Tuos...