Ei onnistu niinValtra6550 kirjoitti:Eiköhän se onnistu jos vedät yhden viivan pisteestä A pisteeseen B siis sillee vanhan viivan päälle...äh emm mä osaa selittää!

Ei onnistu niinValtra6550 kirjoitti:Eiköhän se onnistu jos vedät yhden viivan pisteestä A pisteeseen B siis sillee vanhan viivan päälle...äh emm mä osaa selittää!

Lue edellisiä viestejäankeroinen kirjoitti:Miten tuon kuvan oikeen saa liitettyä tuohon ketsupiin!

se on JPEG muodossa
 se on JPEG muodossa

ViewValtra S370 kirjoitti:Niin, miten ne kaikki työkalut saikaan näkymään siinä vasemmalla?
 Toolbars
 Toolbars  Large tool set
 Large tool set
Kiitoskia, kun kerroit!ValtraN111 kirjoitti:ViewValtra S370 kirjoitti:Niin, miten ne kaikki työkalut saikaan näkymään siinä vasemmalla?Toolbars
Large tool set

Millä sä piirrät ne viivat? (mulla se kynä ainaki haluaa ite päättää mihin vetää viivan) Miten työnnät ylimääräiset pois? Millä/miten levennät alueita?
  Millä sä piirrät ne viivat? (mulla se kynä ainaki haluaa ite päättää mihin vetää viivan) Miten työnnät ylimääräiset pois? Millä/miten levennät alueita?   

No poistat sen seinän deletellä ei voi olla noin vaikeeta ite koittaa tehdä jotain.Claas_FANI kirjoitti:Siis miten tohon saa reiän!? Siis mun pitäs tehä halli tollai mutta siitä tulee umpinainen!? Eli miten voin tehdä hallin!? Pitää olla ontto.

http://justfuckinggoogleit.com/S.Tiensuu kirjoitti:Eihän tässä ohjeessa kerrota oleelisimpia asioita ollenkaanMillä sä piirrät ne viivat? (mulla se kynä ainaki haluaa ite päättää mihin vetää viivan) Miten työnnät ylimääräiset pois? Millä/miten levennät alueita?