Ei onnistu niinValtra6550 kirjoitti:Eiköhän se onnistu jos vedät yhden viivan pisteestä A pisteeseen B siis sillee vanhan viivan päälle...äh emm mä osaa selittää!

Ei onnistu niinValtra6550 kirjoitti:Eiköhän se onnistu jos vedät yhden viivan pisteestä A pisteeseen B siis sillee vanhan viivan päälle...äh emm mä osaa selittää!
Lue edellisiä viestejäankeroinen kirjoitti:Miten tuon kuvan oikeen saa liitettyä tuohon ketsupiin!
ViewValtra S370 kirjoitti:Niin, miten ne kaikki työkalut saikaan näkymään siinä vasemmalla?
Kiitoskia, kun kerroit!ValtraN111 kirjoitti:ViewValtra S370 kirjoitti:Niin, miten ne kaikki työkalut saikaan näkymään siinä vasemmalla?Toolbars
Large tool set
No poistat sen seinän deletellä ei voi olla noin vaikeeta ite koittaa tehdä jotain.Claas_FANI kirjoitti:Siis miten tohon saa reiän!? Siis mun pitäs tehä halli tollai mutta siitä tulee umpinainen!? Eli miten voin tehdä hallin!? Pitää olla ontto.
http://justfuckinggoogleit.com/S.Tiensuu kirjoitti:Eihän tässä ohjeessa kerrota oleelisimpia asioita ollenkaanMillä sä piirrät ne viivat? (mulla se kynä ainaki haluaa ite päättää mihin vetää viivan) Miten työnnät ylimääräiset pois? Millä/miten levennät alueita?
![]()