Minäpä kokeilenjuketsu kirjoitti:Kun exporttaat daeksi, älä käytä tiedoston nimessä välilyöntejä. Johtuupi nähtävästi siitä, ainakin tuon blenderin virhehommelin mukaan

Minäpä kokeilenjuketsu kirjoitti:Kun exporttaat daeksi, älä käytä tiedoston nimessä välilyöntejä. Johtuupi nähtävästi siitä, ainakin tuon blenderin virhehommelin mukaan
Oukkidoukki,Onneksi olkoon!MB_Trac kirjoitti:En tekstuurien kanssa, mutta nyt onnistuu!
tarvit scriptinxsubbi kirjoitti:miten saan laitettua blenderissä i3dhen kun sitä ei lue mulla blenderissä
vastatkaa nyt p****le kun on sa***na 100 sivuu tekstii teillä, enkä varmaan ala lukee v***u
Suu soukemmalle, tai rupee varotuksia lentämään.xsubbi kirjoitti:miten saan laitettua blenderissä i3dhen kun sitä ei lue mulla blenderissä
vastatkaa nyt p****le kun on sa***na 100 sivuu tekstii teillä, enkä varmaan ala lukee v***u
mulla on se mutta minne se laitetaan4ntti93 kirjoitti:tarvit scriptinxsubbi kirjoitti:miten saan laitettua blenderissä i3dhen kun sitä ei lue mulla blenderissä
jonnekkin application data kansioon tais ollaxsubbi kirjoitti:mulla on se mutta minne se laitetaan4ntti93 kirjoitti:tarvit scriptinxsubbi kirjoitti:miten saan laitettua blenderissä i3dhen kun sitä ei lue mulla blenderissä
Ne täytyy vaan pistää ihan tasan samoille kohdille kun alkuperäset.City^ kirjoitti:Renkaitten vaihto opas ois kiva, ku minä vaihan renkaat nii ne alkaa vispata hirveesti.
Niin ja Blenderin Mesh:ien yhistys tutoriaali ois kova sana.juketsu kirjoitti:Laitappa linkkiä siihen patch tractor modiin, niitä versioita näyttäisi olevan enemmän kuin yks.
Ajattelin myös tehdä oppaan noista SketchUpin plugineista, jotka auttaa mallintamisessa kätevästi