OLIHAN SE PAKKO OTTAA SITTEN MUKAAN!!!
Ja Xallux elä siinä virnuile ite et saa ees blenderiin

Sulla ei oo varaa virnuilla siinä!xallux kirjoitti:kohta näkyy pelissäkin toi jätkä kii pakoputkes
xalluko muka virnuilee?asd kirjoitti:Sulla ei oo varaa virnuilla siinä!xallux kirjoitti:kohta näkyy pelissäkin toi jätkä kii pakoputkes
Xallux: Nii
Jooopelman kirjoitti:toi putken kyttääjä on kyllä ihan paras juttu. Vähänkö repesin
No nyt ei hyvin käynyt.. Olisikos jelppiä?opelman kirjoitti:no näkyy sitten giantsissa. jos hyvin käyLeuqqumies kirjoitti:Iski ongelmalla päähän, enkä tarkoita sitä valurautaista joulukynttiläkoukkua tuossa pään yläpuolella.
Väsään traktoria ketsupilla ja homma on ketsuppipuolella selvä. Ongelmahan on se, että kuvatekstuurit eivät näy blenderissä, mikä neuvoksi? Siis sellaiset tekstuurit, jotka on suoraan jpg tai psd-kuvia. Onko tapaa saada ne toimimaan? Vai voiko ne Giantsissa lisätä myöhemmin?
Kiitos!MB_Trac kirjoitti:Motokuski: Tee Giantsissa uusi camera ja valitse se niin sitten näkyy modeelli!
Ongelmasta yksinkertaistettu versio: SketchUppiin kuvina laitetut tekstuurit eivät näy blenderissä eikä Giantsissa. Olen kokeillu sitä export two-sided toimintoa ja maallannu molemmilta puolilta sketsupissa, vaan ei niin ei!Leuqqumies kirjoitti:No nyt ei hyvin käynyt.. Olisikos jelppiä?opelman kirjoitti:no näkyy sitten giantsissa. jos hyvin käyLeuqqumies kirjoitti:Iski ongelmalla päähän, enkä tarkoita sitä valurautaista joulukynttiläkoukkua tuossa pään yläpuolella.
Väsään traktoria ketsupilla ja homma on ketsuppipuolella selvä. Ongelmahan on se, että kuvatekstuurit eivät näy blenderissä, mikä neuvoksi? Siis sellaiset tekstuurit, jotka on suoraan jpg tai psd-kuvia. Onko tapaa saada ne toimimaan? Vai voiko ne Giantsissa lisätä myöhemmin?
Kyllä. Kuvia ongelman luonteesta foorumillajuketsu kirjoitti:Ja use as texture ollut vieläpä ilmeisesti käytössä, kun olet tekstuureita tuonut?
Muistitko purkaa sen tiedoston ennen ku blenderillä aloit importtaamaan?Azceli kirjoitti:Ku importtasin mun lanaa ni sano että importing failed, osaisko joku auttaa..
No tekstuureiden ei kuulu näkyä Blenderissä. Asensitko exporterin varmasti juketsun ohjeen mukaan?jiiikoo kirjoitti:Mitäs nyt ku sain raktorini auki blenderissä mutta textuurit puuttuu![]()
Ja sitte miten saan zoomattuu kauemmaks blenderissä.
Ja minä en voi tallentaa id3 muotoon. Mistä sen scripitin saa.
Jos se on se id3 exporter ni mulla jo on se.
Miteä teen että saan noi kaikki toimii??
EDIT:osaan jo käyttää zoomia
Kiitos ohjeista!!juketsu kirjoitti:Jos Files kohdassa ei ole mitään se viittaa hyvin usein siihen että sulla on exportatessa tiedostonnimessä ollut välilyönti. Jos on niin poista ja koita uudestaan.