siis tuo että please install full version of python niin mitä pitää tehä?
kiitti miten toi asennetaa?juketsu kirjoitti:No onko sulla varmasti toi Pro versio jonka tosta linkistä saa, eikä se ilmane versio?
BTW Täältä taitas saaha ilmaseenki ladattua tommosen exportterin.
hmm onkohan sulla väärä versio pythonista sori tuplapostauksestaHaavisto kirjoitti:miks mulla sanoo tällästä ku painan tosta collada 1.4 (dae.) jutusta?
siis tuo että please install full version of python niin mitä pitää tehä?
voisko joku jelpata?Simulation kirjoitti:Mitä mä tein väärin, importtasin obj-muotona blenderiin, laitoin join objects ja sitten exporttasin i3d-muotoon ja kun avaan giantsissa, näkyy vain tällänen:
Näyttää siltä, että joku muu saa hoitaa sen homman upin sen tonne, kun ei itseltä onnistu:http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=74&t=658juketsu kirjoitti:Kyllä tuonne Giantsiinkin näyttäisi jonkinlaista skriptiä olevan mahdollista työntää, mutta pelin skriptit pitää varmaankin tehdä .lua muodossa.
Laitapas noihin Scale kohtiin jokaiseen vaikka 0.005 ja (paina Enteriä jokaisen jälkeen).Simulation kirjoitti:Mitä mä tein väärin, importtasin obj-muotona blenderiin, laitoin join objects ja sitten exporttasin i3d-muotoon ja kun avaan giantsissa, nakyy vain tällänen: