Kiilto tai muu valon heijastuminen modelista.

Hyödyllisiä ohjeita ja oppaita liittyen Farming Simulator peliin.
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Kiilto tai muu valon heijastuminen modelista.

Viesti Kirjoittaja opelman »

Toimii näin
i3d malli auki notepadiin ja ambietincolorin perään ambientColor="1 1 1" cosPower="20" specularColor="0.5 0.5 0.5"> siihen materiaalin mihin haluaa kiiltoa.
esim
<Material name="material_0_8ID" materialId="78" diffuseColor="0 0 0 1" ambientColor="1 1 1">
kiiltäväksi
<Material name="material_0_8ID" materialId="78" diffuseColor="0 0 0 1" ambientColor="1 1 1" cosPower="20" specularColor="0.5 0.5 0.5">
ja noita voi testailla cospower ja specularcolor lukuja tai sitten kahtoo muiden malleista mitä ovat käyttäneet.
huom malli tulee olla tallennettu giant editorilla ensin.
Avatar
Motokuski
Ylläpitäjä
Viestit: 4145
Liittynyt: 04.07.2009 19:06
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Kiilto tai muu valon heijastuminen modelista.

Viesti Kirjoittaja Motokuski »

Kiitos tästä!
Kuva
TJ turvallisesti miinuksen puolella.
On viisautta olla hiljaa oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ohjeet ja oppaat”