Onkos ketsupissa samallainen pienennys mahdollisuus kun giantsissa.?Timzze kirjoitti:Joo, tuli huomattua jälkeen päinValtra6550 kirjoitti:Juu tuo ohje on hyödytön jos muuttaa sen esineen kokoa ja sitten koittaa tehdä ohjeen mukaan... Eli tuo ohje toimii vain jos sen koko on "1" .Mutta vaikuttaisko se jos pistäs sen ketsupissa pieneks?
Esineet koviksi
- hepa
- Viestit: 79
- Liittynyt: 28.04.2009 08:05
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Esineet koviksi
-
- Viestit: 495
- Liittynyt: 20.08.2009 13:32
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Esineet koviksi
Ainakin suunnilleen. Vaihtoehtona tietysti myös heti kerrasta tehdä noita härveleitä oikeaan kokoon, niin ei tartte pienennellä. :)hepa kirjoitti:Onkos ketsupissa samallainen pienennys mahdollisuus kun giantsissa.?
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.
- Ännä
- Moderaattori
- Viestit: 9284
- Liittynyt: 10.05.2009 18:49
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: Esineet koviksi
Huomasin, että tämä toimii vain, jos on yhdistänyt mesh:it Blenderissä.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Valtra6550
- Moderaattori
- Viestit: 2531
- Liittynyt: 15.04.2009 19:47
- Kielet: English
- Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Kotka
Re: Esineet koviksi
Juu silleen toimii jos yhdistää blenderissä... mutta sillon miulla häviää välillä textuurit.. :S

Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
- Leuqqumies
- Viestit: 262
- Liittynyt: 28.11.2009 15:37
Re: Esineet koviksi
Toimiiko tuo zydeemi puidenkin kanssa?
- xsubbi
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 19.07.2009 12:45
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Vaatekaapissasi
Re: Esineet koviksi
=) Minä tarttin tätä siihen että voi ajaa läpi. =) (autopilootin takia)
-
- Viestit: 2359
- Liittynyt: 13.06.2009 17:28
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Esineet koviksi
Sry ku vastaan vanhaan viestiin.Timzze kirjoitti:Static = Staattinen
Dynamic = Dynaaminen
Kinematic = Kinemaattinen
Tarkoitusta en tiedä
Ps: Kun teet dynaamisen esineen, voit nostaa sen vaikka paalipihdeillä
Eli jos teen vaikka kuivurista dynaamisen niin voin nostaa sen traktorilla? xD


Re: Esineet koviksi
Ensinnäkin tohon ridig body kohtaan pisteään static eikä dynamic. Kokoa voi muuttaa kun avaa sen alavalikon ja muuttaa sieltä sitä kokoo. Jos alavalikkoa ei ole niin sitten kokoa voi muuttaa siitä suoraan, ja esine pysyy kovana vaikka koko ei olisikaan 1.

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
- Ruzi
- Moderaattori
- Viestit: 7984
- Liittynyt: 07.04.2011 15:48
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki
Re: Esineet koviksi
Yritin laittaa yhtä aitaa kovaksi nii tuli tuo: g2_group failed. Scale not allowed for kinematic or dynamic objects.

- Ropsutv
- Viestit: 1888
- Liittynyt: 07.01.2010 16:52
- Kielet: Suomi ja Enkku
- Multiplayer tunnuksesi?: Ropsu [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: Esineet koviksi
Venom kirjoitti:Ensinnäkin tohon ridig body kohtaan pisteään static eikä dynamic. Kokoa voi muuttaa kun avaa sen alavalikon ja muuttaa sieltä sitä kokoo. Jos alavalikkoa ei ole niin sitten kokoa voi muuttaa siitä suoraan, ja esine pysyy kovana vaikka koko ei olisikaan 1.
Intel i5-4460, Gigabyte B5M-D3H, 4GB RAM, XFX TS 550W, 2T Kovotilaa
-
- Viestit: 5875
- Liittynyt: 04.04.2011 14:36
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Virolahti
Re: Esineet koviksi
Kuinkas se tapahtuupi?ValtraN111 kirjoitti:Huomasin, että tämä toimii vain, jos on yhdistänyt mesh:it Blenderissä.

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Jeppe
- Moderaattori
- Viestit: 7437
- Liittynyt: 10.10.2010 21:15
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Laihia
Re: Esineet koviksi
Toisella hiiren näppäilellä klikkaat.
Ctrl+J.
Join selected meshes.
Noin se muistaakseni meni.
Ctrl+J.
Join selected meshes.
Noin se muistaakseni meni.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
-
- Viestit: 5875
- Liittynyt: 04.04.2011 14:36
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Virolahti
Re: Esineet koviksi
Kiitos.
Pitää testata. 


Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Tepa00
- Viestit: 875
- Liittynyt: 12.10.2010 17:36
- Kielet: Etelä-Pohojanmaa, Suomi, Englanti.
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: KVA
Re: Esineet koviksi
A ja sitten CTRL+J. Jos ei toimi, paina toisen kerran A ja sitten taas CTRL+J.Jeppe kirjoitti:Toisella hiiren näppäilellä klikkaat.
Ctrl+J.
Join selected meshes.
Noin se muistaakseni meni.
