Toivottavasti tajusitte

Otin parit Venomin 865 ja laitoin ne sinne sisälle niinku sanoit ja yritin laittaa tuon index jutun, sitte menin peliin ni sitä ei pystyny ostaaHaavisto kirjoitti:Importtaat jostain toisesta rattorista siihen parit, muista laittaa ne paripyörät niitten renkaitten sisälle mitkä oli siinä valmiinaJa laita sitte ne textuurien polut oikein i3d:stä
Sieltä nortonin asetuksista saa sen pois.Peluri4 kirjoitti:Koittasin muuten muttaku norton pistää aina editor exen karanteeniin.
Ja jos ei oo niitä spesilization juttuja ni mihin väliin ne pitää tehä
Tämä ei toimi LS11:ssa. Mä ainakin vaan tekisin uuden ingamen sellasen koneen päälle jossa on parit, kun ei ole vielä tullut kokeiltua miten muuten ne saa.pohjalaanen kirjoitti:En saa tällä tekniikalla paria ännälääsen valtra n111:seen.Ja sen ny tietää, että mä ny saa ikinä paria tällä tekniikalla mutta oon kattonu et finn urkis on saman kokooset pyörät ku N:äs niin saisko sieltä vaikka tiedoston laitettua vallun tiedostoihin, jonkun paripyörä tiedoston?Vai olisko jotaki valmiita kansioota minkä sais vaan lisätä traktorin tiedostoon?