voiskohan joku laittaa nää Giantsiin?
Ekkö sää justiin opinu laitaan kintasiin?Farmari99 kirjoitti:Etupaino ja takavanne 359:siin:
voiskohan joku laittaa nää Giantsiin?
Mää oon sanonu jo vaikka kuinka monessa paikassa, että Blenderi ei anna importata siihe muuta dae-tiedostoa, ku sitä 8400 koppia.Diesel Power kirjoitti:Nii mikset itte voi laittoo jos kerta oot jonkun modin laittanu i3d ja ingametellukkin?No mie voin huomen illalla koittaa jos kerkeen.
Oon kokeillu asentaa uudelleen, muttei auttanu.Diesel Power kirjoitti:Ootko kokeillu ladata ja uudelleen asentaa blenderiä? Ja etithän varmasti dae 1.4? Oudolta kyllä kuulostaa..Heivaa vaikka miulle linkki yv ni voin koittaa joskus parin tunnin päästä.
On asennettu, mutta mitä hyötyä siitä muuten on?Massey_man kirjoitti:No onks sul python asennettu?
![]() | Lataa tästä... |
Ei näytä yhtää Valametilta, enemmänki ferkusonilta.
Toi ei oo ees juho99 tekemä.Farmari99 kirjoitti:Ei näytä yhtää Valametilta, enemmänki ferkusonilta.
Älä poka puhu paskaa.juho99 (fin) kirjoitti:On se mun tekemä........
No älä sitte usko jossei huvita...Farmari344 kirjoitti:Älä poka puhu paskaa.juho99 (fin) kirjoitti:On se mun tekemä........
Ei noin paskaa saa tekemälläkään. :--DFarmari344 kirjoitti:Älä poka puhu paskaa.juho99 (fin) kirjoitti:On se mun tekemä........
Kylmää sinne jotaki pienimuotosta savottaa koitan kehitellä.Ohtonen kirjoitti:Tulleeko sinne sitte mittää savottaa tai mittää muuta kakkaa?