Ja pirun komia mökki wiltzulla!

En mää niitä pois ota. En mää nimittäin teijän Vallua oo tekemässäkään.Jartsu kirjoitti:Noi heiastimet jotka on tuo ihan takana ne pois.
Siis mistä?Jartsu kirjoitti:Teetkö sä siittäkin?
En mää löytäny parempia.remontti reiska kirjoitti:Ettei ois mun moottori textuurit?
Ei tossa ees oo penkkiä.Jartsu kirjoitti:Sanon täs yhen asian vallusta penkin taakse semmonen samanlaane tarra kuin edessä.
No saat sää niitä käyttää jos manitset nimeni kreduisssa..Farmari99 kirjoitti:En mää löytäny parempia.remontti reiska kirjoitti:Ettei ois mun moottori textuurit?
No tottakai!remontti reiska kirjoitti:No saat sää niitä käyttää jos manitset nimeni kreduisssa..Farmari99 kirjoitti:En mää löytäny parempia.remontti reiska kirjoitti:Ettei ois mun moottori textuurit?
Mutta just äske kun katoin, niin se on ollu viimeks neljä päivää sitten paikalla.farmari66 kirjoitti:zadfaa ei oo kyl näkyny.
Jotkut eivät ole kokoaikaan koneella..Farmari99 kirjoitti:Mutta just äske kun katoin, niin se on ollu viimeks neljä päivää sitten paikalla.farmari66 kirjoitti:zadfaa ei oo kyl näkyny.
Missä ovet?Farmari99 kirjoitti:Kyllä minä sanon, että nämön nyt valamihit.
Onko kellään muute mitään tietoa, meinaako zadfa vielä jatkaa sitä 361:stä? Siis ihan muuten vaan kysyn.