...ÄLÄ KÄYTÄ YHTÄÄN OSAA, SKRIPTIÄ TAI TEKSTUURIA TÄSTÄ MODISTA! ÄLÄ INGAMETA MITÄÄN MODIA TÄMÄN PÄÄLLE!
Mää en kyllä edelleenkään ymmärrä, mikä vika siinä on, jos igamettaa jotakin sen päälle mutta pitää sen privana..XarioN kirjoitti:...ÄLÄ KÄYTÄ YHTÄÄN OSAA, SKRIPTIÄ TAI TEKSTUURIA TÄSTÄ MODISTA! ÄLÄ INGAMETA MITÄÄN MODIA TÄMÄN PÄÄLLE!
Xarionia ei kiinnosta se rageilee vaan...Farmari99 kirjoitti:Mää en kyllä edelleenkään ymmärrä, mikä vika siinä on, jos igamettaa jotakin sen päälle mutta pitää sen privana..XarioN kirjoitti:...ÄLÄ KÄYTÄ YHTÄÄN OSAA, SKRIPTIÄ TAI TEKSTUURIA TÄSTÄ MODISTA! ÄLÄ INGAMETA MITÄÄN MODIA TÄMÄN PÄÄLLE!
Kyllä sen saa lukittua, ilman mitään zmodia. Winrarilla lukittee salasanalla.eeppinen kirjoitti:Ketää ei xarioni kiiinnosta ku et voi estää tota millää...
giantsis pitäs olla sama ku zmodis et sen vois lukita,et kukaa ei pääse siihe käsiks.
Epin, jätkä mua nuoree ja puhuu jostaki vanhoosta ja viisahista..Valmeksi kirjoitti:No elekee ny kiusatko ei se oo niin vanha ja viisas.
Ja nyt loppuu se OT!
Nuorena vanahentunu.XarioN kirjoitti:Epin, jätkä mua nuoree ja puhuu jostaki vanhoosta ja viisahista..Valmeksi kirjoitti:No elekee ny kiusatko ei se oo niin vanha ja viisas.
Ja nyt loppuu se OT!
Opettele lukemaa.Tossa lukee GIANTIS PITÄIS OLLA SAMA KU ZMODIS ET MODIN PYSTYIS LAITTAA LUKKOO.Töötti_miäs kirjoitti:Kyllä sen saa lukittua, ilman mitään zmodia. Winrarilla lukittee salasanalla.eeppinen kirjoitti:Ketää ei xarioni kiiinnosta ku et voi estää tota millää...
giantsis pitäs olla sama ku zmodis et sen vois lukita,et kukaa ei pääse siihe käsiks.
Kyllä sen Zip tiedostonkin saa lukittua. Idiootti. Mutta OT loppuu mun kohdalta tähän.eeppinen kirjoitti:Opettele lukemaa.Tossa lukee GIANTIS PITÄIS OLLA SAMA KU ZMODIS ET MODIN PYSTYIS LAITTAA LUKKOO.Töötti_miäs kirjoitti:Kyllä sen saa lukittua, ilman mitään zmodia. Winrarilla lukittee salasanalla.eeppinen kirjoitti:Ketää ei xarioni kiiinnosta ku et voi estää tota millää...
Ebin oon sua vuoden vanhempi.XarioN kirjoitti:Epin, jätkä mua nuoree ja puhuu jostaki vanhoosta ja viisahista..Valmeksi kirjoitti:No elekee ny kiusatko ei se oo niin vanha ja viisas.
Ja nyt loppuu se OT!