Ketkä kaikki? Masseyman on vaan konvertanu ton.niko(fin) kirjoitti:Siis mistä kaikki saa ton?
Aijaa,luulin et on jaos.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Ketkä kaikki? Masseyman on vaan konvertanu ton.niko(fin) kirjoitti:Siis mistä kaikki saa ton?
Pist jakohon poeka!Massey_man kirjoitti:On se county kovalaite yli 60 Km/h ylämäkeen.![]()
Pistäs itsenäisyyspäivä lahjaks ku on suomen väritkii foordissa.Massey_man kirjoitti:Mietin jos antas sen teille joululahjaks.![]()
Tai itsenäisyyspäivän lahjaks.
Näyttää iha urkilta... ?ponsse16 kirjoitti:Hurjan näkönen etukuormain Zetoori. Nauraminen Ihan siisti mappi näyttäs olevan.
Aivan niin.samurai kuski kirjoitti:Komian näkönen mappi! Samaten koneet!
Tossa pirussa akoon on niin komia mappi just sellanen mitä blogiin tartteis.varmari111 kirjoitti:Kylläse ihan 12011 kyrstali on.Se on sitten ihan eka mappi minkä oon tehny. Jakoon voin laittaa jos halluutte? Se on aikasta iso mappi,mulla tosin pyörii hyvin.
Mulla ainaki on paha tapa unohtaa kysyä ulkomaalaisilta lupia, suomalaisilta kysyn lähes aina, riippuen modin alkuperäisestä tekijästä.varmari111 kirjoitti:Pittäpi uppailla joku päivä. Konneita laitan jakoon, heti kun saan loput luvat. Muutama puuttuu.
Mikäs siinä jos ei laita ku suomalaisille sivuille.urakkamies kirjoitti:Mulla ainaki on paha tapa unohtaa kysyä ulkomaalaisilta lupia, suomalaisilta kysyn lähes aina, riippuen modin alkuperäisestä tekijästä.varmari111 kirjoitti:Pittäpi uppailla joku päivä. Konneita laitan jakoon, heti kun saan loput luvat. Muutama puuttuu.