Pehtooreista skinasin.FS2011M0ds kirjoitti:Farmarilla on Proo, ja nuo kärritki on aika komiat.

Pehtooreista skinasin.FS2011M0ds kirjoitti:Farmarilla on Proo, ja nuo kärritki on aika komiat.
Vois itekki skinata.Farmari99 kirjoitti:Pehtooreista skinasin.FS2011M0ds kirjoitti:Farmarilla on Proo, ja nuo kärritki on aika komiat.
Ei tämä kuitenkaan, vai?Hiatane kirjoitti:Nännä, mikä kärry?
On mutta tuo kärri on jostaki erillisenä.Mrjallu65 kirjoitti:Ei tämä kuitenkaan, vai?Hiatane kirjoitti:Nännä, mikä kärry?
http://www.ls-uk.info/downloads/3/19953
Ei,pikseli paskaa ja muokkaus kussu.Natikkakuski kirjoitti:Kelepaako ees jompikumpi näist?
Perus kommentti, kyl toi mun mielest on iha komia.Farmari344 kirjoitti:Hyi helvetti ku on ylimuoksittu.
No toi saatanan neon-valo-väri paska on perC.Oltzu kirjoitti:Ei tosta oo muokattu mittää, stupid.
Ihan itekkö se on tommoseksi menny?Oltzu kirjoitti:Ei tosta oo muokattu mittää, stupid.
Ei oo mikkää neon-valo-väri. AMATEUR!Farmari344 kirjoitti:No toi saatanan neon-valo-väri paska on perC.Oltzu kirjoitti:Ei tosta oo muokattu mittää, stupid.
Ei helvetti, jos vertaa mun ja sun kuvia nii kuka täälo AMATEUR?Oltzu kirjoitti:Ei oo mikkää neon-valo-väri. AMATEUR!Farmari344 kirjoitti:No toi saatanan neon-valo-väri paska on perC.Oltzu kirjoitti:Ei tosta oo muokattu mittää, stupid.
Haastaa riitaa? Tavallista keskustelua kuvista, vaa teikäläisethä ne ottaa tosissaa.Farmari344 kirjoitti:Ei helvetti, jos vertaa mun ja sun kuvia nii kuka täälo AMATEUR?
Joo mut vittuako rupeet haastamaa riitaa? Tää on kuva topicci. Ei mikkää yleene keskustelu.
Etkö ole nähny?Farmari344 kirjoitti:Nonii perkele, rauhottukaa.![]()
Ennoo nähäny, ja minä luulin että tänne pittää just laittaa ne kuvat mistä näkkyy selvästi muokkaukset, eikä semmosia jotka o rajattu ja ehkä kirkkautta/kontrastia sääjelty.Mrjallu65 kirjoitti:Etkö ole nähny?Farmari344 kirjoitti:Nonii perkele, rauhottukaa.![]()