Tuo on eri traktorin päällä, ja tuo monttu oli pohjalta jotenki epätasainen, niin takapyörä oli ilmassaTepa00 kirjoitti:Jotenkin musta tuntuu että mä en halua kokeilla tota Winneriä Kota-Mäki mapissaOlis matalimmassakin montussa jo kiinni.
Ku joku osais tehä niin että yhestä napista sais lukot päälle ei jäis winnerikään kiinni enään.XarioN kirjoitti:Tuo on eri traktorin päällä, ja tuo monttu oli pohjalta jotenki epätasainen, niin takapyörä oli ilmassaTepa00 kirjoitti:Jotenkin musta tuntuu että mä en halua kokeilla tota Winneriä Kota-Mäki mapissaOlis matalimmassakin montussa jo kiinni.
Jep muokkaan ek ja teen siihen jonku toisen kuormaimen päälle ja tossa mä vaan kokeilin et onnistuuko irrotettavan laittaminen kun oon ennemin laittanu vaan kiinteän.Venom kirjoitti:75:nen kuikka on vissiin pikkasen liian järeä tohon.
Mulla on kotona 55 valtra ja quiken logoilla.Suomalainen kirjoitti:Jep muokkaan ek ja teen siihen jonku toisen kuormaimen päälle ja tossa mä vaan kokeilin et onnistuuko irrotettavan laittaminen kun oon ennemin laittanu vaan kiinteän.Venom kirjoitti:75:nen kuikka on vissiin pikkasen liian järeä tohon.
Tepa00 kirjoitti:Aika ninjoja kun kahdella peräkkäin samassa paikkaa jumissaNo, mä en halua nähä sitä kun tyypit rupee pelaan Kota-Mäellä.
Varmaan vähintään joka toisessa kuvassa on joku jumissa jossain