Sampo: Tepa00
Textuurit: Tepa00
Beta-testi (ls09): Teemes
Lataus:

Lataus2:

Niinkös meinaat... JOS on niin oon hämmästynyt... Silloin kun vielä ite pelasin niin kaikilla oli tämäerkko fin kirjoitti:tykkään tästä puimurista paljon mut kun laittaa mp kukaan ei tuu ku on aika harval varmaan tää
Samallalailla kun pelin alkuperäiset puimurit. EI mitään lisähärpäkkeitä asennettu.fiat kirjoitti:Jättääkö tää oljet maahan?
Tulee, mutta ei mulla tullu peliin kumpikaan.Atte(FIN) kirjoitti:Tuleeko leikuu pöytä mukana?
Ei tullu mulekaa.Valtra_S352 kirjoitti:Tulee, mutta ei mulla tullu peliin kumpikaan.Atte(FIN) kirjoitti:Tuleeko leikuu pöytä mukana?
Njaa.. OT loppuu nyt.Jeppe kirjoitti:"Viimeksi muokannut Valtra_S352 päivämäärä 14.08.2011 21:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Oikein kirjoitus."
... Oikeinkirjoitus tuon pitäis olla.
Tarkotakko että kuvassa liian tummat vai pelissä? Mutta tottakai se tulee kauppaa jos sen on purkanu oikee...Farmari344 kirjoitti:Liian tummat ikkunat, mutta muuten hyvä. Mulla tuli kauppaan.
Liian tummat pelissä. Ei meinaa nähä sisältä mtn.Tepa00 kirjoitti:Tarkotakko että kuvassa liian tummat vai pelissä? Mutta tottakai se tulee kauppaa jos sen on purkanu oikee...Farmari344 kirjoitti:Liian tummat ikkunat, mutta muuten hyvä. Mulla tuli kauppaan.