Sanotaan nyt aluksi että mun modit tulee olemaan suurimmaksi osaksi mielikuvituksen tuotetta, eli ei oikeita merkkejä tai malleja. (paitsi satunnaisesti)
Jäsenet
Volvo V40

Nimetön Traktori

Palautetta tulemaan!
PS. Haetaan apulaisia

Sillä myös, en oo vielä päättäny mistä ohjelmasta tykkään enitenSimppa kirjoitti:Teetkö blenderillä? Ihan nättejä on.
Välillä oikeita malleja, mut tykkään tehdä omiani.Farmari344 kirjoitti:Jos blenterin hallittet nii suosittelen ihan oikeita merkkei/mallei tekemään.
Jos nuo aiot LSsään laittaa niin ei tartte renkaita, ratti ym kääntyviä/pyöriviä osia tehä.
Veljen pyynnöstä, hänen autonsa siis kyseessäValmet 755 kirjoitti:Toi Volvo on kyll komia!
En tiedä vielä, katotaan kun saan sen kokonaan valmiikssubarulinus kirjoitti:Minkä päälle toi traktori ingeimataan?
Oliskos ehdotuksia? Yritin valkata jonkun värin jota ei heti yhdistetä mihinkään merkkiin.Valmet 755 kirjoitti:Komia, mitäs jos koittasit vaihtaa toi oranssi joksin muuksi väriksi?
Kiitoksia, omasta mielestä onnistu hyvin myös kun oli meikäläisen ensimmäinen traktori.Lsplayer kirjoitti:Komia hyvä mielikuvitus sulla.
On suunnitelmissaLsplayer kirjoitti:Sähän voisit tehä kaikkia lisä juttuja rakuuhin ja jotaki itte tehtyjä kärryjä.
Siinä on kaikki sisätilat tehty, esim moottori jne... elikkä voi olla mahdollistakin.Tuketzu kirjoitti:Komia volovo viel sisälle muutama vunteri ja konttiin neljä supparia yms.
E:Tehkää sellanen ingame et voi avata kontin, ovet ja konepellin.
Bestorio kirjoitti:Mikäli jotakuta kiinnostaa niin meikäläinen on saanut traktorin vihdoin toimimaan editorissa ja nyt koitan opiskella miten tuon saisi vielä ingameen.
Tohon asti oon päässy jo itekkin, kuski pitää ratista jne mut koodissa ilmesesti jotain vikaa.Kruisaaja kirjoitti:Valihet modellin, ja file -> import, ja heitä sen modellin jonkin traktorin modellin sekaan. Muut saa auttaa loput.
Koitan ite ensin, haluisin kato opiskella vähänsubarulinus kirjoitti:Mä voisin ingeimata?