Ja noissa lamppujen kohdissa on sitten oikeesti sellaset syvennykset loksuissa.Antti97 kirjoitti:niin pitäs, mutta ensin pitää muotoilla vähä tota peräätratorimies kirjoitti:Takalasin pitäisi olla kolmeosainen niinkuin mun kuvissa.

Ja noissa lamppujen kohdissa on sitten oikeesti sellaset syvennykset loksuissa.Antti97 kirjoitti:niin pitäs, mutta ensin pitää muotoilla vähä tota peräätratorimies kirjoitti:Takalasin pitäisi olla kolmeosainen niinkuin mun kuvissa.
Korjaan erittäin komeelta!tratorimies kirjoitti:Komeelta näyttää!
fordmies4610 kirjoitti:Komian näköinen.Katto on muuten pyöreä edestä.
ok mä annan myös sen 7000:senkin samalla.subarulinus kirjoitti:Minä voin koittaa nyt taisin hoxata miks ei textuurit sillon tullu mukana
Miks nyt kukaan jostain valtroista välittäisValtraA93Hitech kirjoitti:Millon sä teet sen valtra valmet900 ? Vai ookko hylänny sen voorttien takia????
Voi vittu sun kanssas.... Mitä vittua sillä on väliä mikä merkki on PELISSÄ.....subarulinus kirjoitti:Miks nyt kukaan jostain valtroista välittäiskun on parempii traktoreitä
esim. ford
En ole hylänny Foortien takia. Se 900:nen ei ole oikee edistyny kun ollu vähä jäissä.ValtraA93Hitech kirjoitti:Millon sä teet sen valtra valmet900 ? Vai ookko hylänny sen voorttien takia????
No voi vittu vaan itellesFS2011M0ds kirjoitti:Voi vittu sun kanssas.... Mitä vittua sillä on väliä mikä merkki on PELISSÄ.....subarulinus kirjoitti:Miks nyt kukaan jostain valtroista välittäiskun on parempii traktoreitä
esim. ford