Kommenttia!
Tarkotus laittaa myös nosto-jalat, eräiden toimesta.Neliveto kirjoitti:Laita sitte tarpeeksi monta teliä.
Varmaan menee sinne Whatsapp ryhmään tai Skype puheluun...valtraman3 kirjoitti:no ohan se ihan hyvä wttä kärryjäkin tulee ompi nimittäin suomalaisten kärryjen tarve fs.
Niin tai sitten yksinkertaisesti harvoille ja valituille, taikka sitte pidän ittelläni.tofu kirjoitti:Varmaan menee sinne Whatsapp ryhmään tai Skype puheluun...valtraman3 kirjoitti:no ohan se ihan hyvä wttä kärryjäkin tulee ompi nimittäin suomalaisten kärryjen tarve fs.
Mikäs sulla on ongelmana kun oot osallisena siinä ryhmässä?tofu kirjoitti:Varmaan menee sinne Whatsapp ryhmään tai Skype puheluun...valtraman3 kirjoitti:no ohan se ihan hyvä wttä kärryjäkin tulee ompi nimittäin suomalaisten kärryjen tarve fs.
Missä ryhmässä? Pelaaja80 ei nimittäin oo siinä ryhmässä.Tasaaja kirjoitti:Mikäs sulla on ongelmana kun oot osallisena siinä ryhmässä?tofu kirjoitti:Varmaan menee sinne Whatsapp ryhmään tai Skype puheluun...valtraman3 kirjoitti:no ohan se ihan hyvä wttä kärryjäkin tulee ompi nimittäin suomalaisten kärryjen tarve fs.
Minä oletin että tarkotettiin Kuuukkeliryhmää jossa Pelaaja80 ei ole(Tofu on), ja ei ainakaa mun tiedos oo modien jako -ryhmää.Kuuspytty kirjoitti:Tarkoitti varmaankin Tofua...
Ja onhan se mukava kun teillä varmaan erikseen vielä "modien jako ryhmä" vai?
Saattaa tietenki olla että sekottaa, jos oon tehny jostain samoista tekstuureista, esim Traktorimies tehny tollaset siniset kärryt, käytin samoja tekstuureja uusiin modelleihin.Itteä häirihti että oli vähä vinosti tehty modelli.urakkamies kirjoitti:Tuloo komeita modeja, kun on riittävän monta sankaria sekaamas