En tiiä,Valmet 1102nen anto ne...valtra98 kirjoitti:Onkos noi ne mun rakennukset??

En tiiä,Valmet 1102nen anto ne...valtra98 kirjoitti:Onkos noi ne mun rakennukset??

<-- annetaa saviukolle kunniaa!
<-- annetaa saviukolle kunniaa!Jep, mutta ei enään kohta.remontti reiska kirjoitti:Syfviä ojia!
<-- annetaa saviukolle kunniaa!Mitäs niille tapahtuu?Valmet 1102 kirjoitti:Jep, mutta ei enään kohta.remontti reiska kirjoitti:Syfviä ojia!

Tismalleen...Pelaruzi kirjoitti:Se laittaa ford majoril multaa ja sepelii ojii nii pienenee syvyys.
¨moro(fin) kirjoitti:Ihan hirvee mappi, ei tollasista kehtais kuvaakaan laittaa!!

<-- annetaa saviukolle kunniaa!Mikäs tuossa nyt niin hirveää on?Valmet 1102 kirjoitti:Antakee kuule meikän harjotella kyllä se sitten siitä, kun oppii.
 Komia mappihan tuo on.
  Komia mappihan tuo on. 

<-- annetaa saviukolle kunniaa!Jos sä teet kaks peltoo ja tien ni mitä mä siihen kommentoin?remontti reiska kirjoitti:Sama suomeksi?Verkku kirjoitti:Tohon voi mitään sanoo.
 Tunnustan, pyysin reiskaa auttamaan tekemään meidän kototilan kun en ite osaa
 Tunnustan, pyysin reiskaa auttamaan tekemään meidän kototilan kun en ite osaa  Mutta meitsi auttaa tähän sen loppusilauksen. En paljasta enempää kuitenkaan, mitä on luvassa. Se on secretti
  Mutta meitsi auttaa tähän sen loppusilauksen. En paljasta enempää kuitenkaan, mitä on luvassa. Se on secretti 
Mää teenkin vähän moremin siit.Osmo_ kirjoitti:Gomiaa tulee kylTunnustan, pyysin reiskaa auttamaan tekemään meidän kototilan kun en ite osaa
Mutta meitsi auttaa tähän sen loppusilauksen. En paljasta enempää kuitenkaan, mitä on luvassa. Se on secretti