Ei oo siussakkaa kehumista.Erkka kirjoitti:Säänyt oot paska.Reiska95 kirjoitti:Entäs minä?Komea koppi!

Ei oo siussakkaa kehumista.Erkka kirjoitti:Säänyt oot paska.Reiska95 kirjoitti:Entäs minä?Komea koppi!
Sekin on totta!Oltzu kirjoitti:Ei oo siussakkaa kehumista.Erkka kirjoitti:Säänyt oot paska.Reiska95 kirjoitti:Entäs minä?Komea koppi!
No hyvätratorimies kirjoitti:Nyt toi o täydelline.
No eihän tuo vielä valmis oo.fordmies4610 kirjoitti:Kattoluukku puuttuu. :tf
Huumoria huumoria.tratorimies kirjoitti:No eihän tuo vielä valmis oo.fordmies4610 kirjoitti:Kattoluukku puuttuu. :tf
Yhdyn!traktorimies55 kirjoitti:Reiska puhuu asiaa.Reiska95 kirjoitti:Pirun nätti!
mikä mallinen fordiPelaruzi kirjoitti:Hytti pitäs olla tuommone. Ku toi hytti näyttää suoralta.
Sutkin kova luu son.Reiska95 kirjoitti:Tuo ei ole varmaan Pelaruzin raktori..
Tulee OT: mutta se on ford 6610 amis edition kyläralli pro. Ja se ei ole hyvä se on loistava.jjaa kirjoitti:mikä mallinen fordiPelaruzi kirjoitti:Hytti pitäs olla tuommone. Ku toi hytti näyttää suoralta.
ja onko hyvä traktori
Meillä oli kyl tässä muutaman vuotta sitten tommosella kopilla oleva ford 7610 -82 mutta en mä koskaan huomannu et se noin paljon kapenis etteenpäinPelaruzi kirjoitti:Hytti pitäs olla tuommone. Ku toi hytti näyttää suoralta.