E:Osasitko itse pistää vai joku toinen?
Ite laitoin joo.moro(fin) kirjoitti:JEE! Vihdoinkin voi nostaa bigbaggeje kaivinkoneella.![]()
E:Osasitko itse pistää vai joku toinen?
Ei kai, mulla tuppaa olemaan semmonen tapa että aina tulee uusia juttuja mieleen mitä pitäs laittaa ja sit taas uusia jne...moro(fin) kirjoitti:Alkaako olla jo valmis?
La-puhelin eli lyhytaaltopuhelin.RainBow_ kirjoitti:OT,Mikä on lälläri?
Radiopuhelin millä voi keskustella toisen kanssa, esim kaivurista raktoriin. Nevalla joka raktoris sellaanenRainBow_ kirjoitti:OT,Mikä on lälläri?
On siihen ojakauha ja kantoharakin pitäs jossain olla. Laikkumätästinkin on mutta se on vaan rekvisiittana kun ei sillä mitään voi tehä...moro(fin) kirjoitti:Oletkos motokuski tehnyt tohon muita kauhoja kuin tuon tavallisen?
Suursäkkejä varten ei tarvi erillistä nostinta, vaan sille on oma attacher jointti eli voi nostaa säkin samalla kun kauha on kiinni. Ketjun voi laittaa kauhan tilalle. Saa sen ketjun varmaan tuohon "suursäkkikoukkuunkin" kun muuttais ketjun attacherin traileriksi?Valmet 604 kirjoitti:Onko tuohon mahollista saada niin että siihe saa kiinni suursäkki nostimen, tavallisen kauhan ja sen ketjun?
Voihan sitä koittaa, mutta itseasiassa semmonen kyllä taitaa jossain jo ollakin.Nitrobullx kirjoitti:Onnistuisitko motokuski tekeen tohon ison kouran,jolla voi nostaa puita?
Niin semmonen ois varmaan mahollista, ja siinä ois attacheri että kauhan sais vielä siihen kiinni. Eli vähän niin kuin rototiltin pelkät sakset.City^ kirjoitti:Tai sit semmonen, et pikakiinnikkees ois semmonen pien koura.
Se on kauhan kallistaja. Ois hyvä jos Venom osaisi convertata sen!mursu100 kirjoitti:Tee sellanen, tai converttaa 09:stä mikä oli millä voi liikutella kauhaa sivuille mikä sen nimi olikaan?