Molemmissa paljon säädettävää.
Ja en mää ny vielä Opelmanin tasolla ole.
Siinä on vissiin liikaa tekstuureita.Mr-Wedenoja kirjoitti:On semmonen ongelma kun yrittää yhistää meshit niin kusee joko textuurit taikka värit :/ jos ei yhistä niin toimii.
Miten mä saan sen ddssän aukastuu kikantil et saisin sen sun valmetin kamerat toimimaanMr-Wedenoja kirjoitti:Ei tällähetkellä kiinnostusta tehdä modeja joten nämä jäässä toistaiseksi.
Niin mutta kun ei aukiaMr-Wedenoja kirjoitti:Se on piilotettu .dds tiedostoksi vaikka on oikiasti .i3d. Mutta pistät vaan että aukaise sovelluksessa Giants editor niin aukiaa. Sitte ku saat toimimaan niin voit pistää jakoon.
MitenAri kirjoitti:Ei aukeakkaan, vaan se tiedoston tyyppi pitää vaihtaa .dds:stä .i3d:ksi
Painakaa siinä päällä hiiren oikeanpuoleista nappia. Sit sieltä valitset ominaisuudet. Avaat sen. Sit nimeät sen sinne uudelleen, mut lisäät perään, esim:subarulinus kirjoitti:MitenAri kirjoitti:Ei aukeakkaan, vaan se tiedoston tyyppi pitää vaihtaa .dds:stä .i3d:ksi
Täh?subarulinus kirjoitti:Mulla on kone engliskoksi
No miks ei olis se oli semmonen että siitä ei pystyny valittemaan kieltä kun se oli sillä englanilla alusta astimatias kirjoitti:Täh?subarulinus kirjoitti:Mulla on kone engliskoksiSiis sun kone on Englannin kielinen?