Nyt kommataas sitten

Edelleen, mä vittu teenki.tratorimies kirjoitti:Ihan komee, mutta tulis hienompi, jos tekisit noi kuvista...
Tarkotin sellatti, että tekee suoraa kuvista, eikä tekstuuri väreistä.jemex kirjoitti:Edelleen, mä vittu teenki.tratorimies kirjoitti:Ihan komee, mutta tulis hienompi, jos tekisit noi kuvista...
Täh! Mitä ihmettä sää selität.tratorimies kirjoitti:Tarkotin sellatti, että tekee suoraa kuvista, eikä tekstuuri väreistä.jemex kirjoitti:Edelleen, mä vittu teenki.tratorimies kirjoitti:Ihan komee, mutta tulis hienompi, jos tekisit noi kuvista...
Jos ne aivot on eres talles!Pelaruzi kirjoitti:On kyl aivot narikas ellei tajua...
No ainaski olis ollu paremman näkönen, noilla väreillä...jemex kirjoitti:Voi nyt vittujen vittu, tottakai mä ton sketcuppiin oon lyöny. :FP:
En mä niin sanonukkaa, olis tullu vaa paljo komeempi...jemex kirjoitti:No se ei ookkaan taas sun päätettävis.
No tee ite noista textuureista.tratorimies kirjoitti:En mä niin sanonukkaa, olis tullu vaa paljo komeempi...jemex kirjoitti:No se ei ookkaan taas sun päätettävis.