Jos siellä on naapurin kone.Farmingmies kirjoitti:Kuivurin mäki on edelleen helvetin jyrkkä. Ja mikä järki on laittaa traktori objekti keskelle peltoo..?

Jos siellä on naapurin kone.Farmingmies kirjoitti:Kuivurin mäki on edelleen helvetin jyrkkä. Ja mikä järki on laittaa traktori objekti keskelle peltoo..?
Mönkijämies kirjoitti:Jos siellä on naapurin kone.Farmingmies kirjoitti:Kuivurin mäki on edelleen helvetin jyrkkä. Ja mikä järki on laittaa traktori objekti keskelle peltoo..?
Helvetti mitä mainostusta..LogLift kirjoitti:Komea!! Tarvitsetko siis niitä maantiekylttejä mappeihisi? Voin tehdä!
Helvetti mitä valitusta..Farmingmies kirjoitti:Helvetti mitä mainostusta..LogLift kirjoitti:Komea!! Tarvitsetko siis niitä maantiekylttejä mappeihisi? Voin tehdä!Eiköhän se itte sano jos tarvii.
Mutta joo komee Palmssi!
Olisi mulla jo pohjatextuurit..N141H kirjoitti:Paitsi että ei olisi. Ei niitä kannata tehdä ketsupin väreillä.
Nii on hienoja SINUN mielestäsi. Montako kylttiä on käynyt jo Giantsissa,tuskin yhtään. Ja toivottavasti ei yhtään..ne vaan pilaa mapit.LogLift kirjoitti:Helvetti mitä valitusta..Farmingmies kirjoitti:Helvetti mitä mainostusta..LogLift kirjoitti:Komea!! Tarvitsetko siis niitä maantiekylttejä mappeihisi? Voin tehdä!Eiköhän se itte sano jos tarvii.
Mutta joo komee Palmssi!Sen takia juuri kysyn että haluaako hän edes niitä. Olisihan ne hienoja mapissa vaikka itse sanonkin
Sanoo herra joka ei itse osaa edes tehdä koko kylttejä. Mutta nyt loppuu tää paskamyrsky, kysyn viimeisen kerran että haluatko Valmetti Jätkä niitä kylttejä mappiisi? Ne tulee sinulle tilaustyönä jos haluat.luppe kirjoitti: Nii on hienoja SINUN mielestäsi. Montako kylttiä on käynyt jo Giantsissa,tuskin yhtään. Ja toivottavasti ei yhtään..ne vaan pilaa mapit.
Vastaus taitaa olla ei..?kysyn viimeisen kerran että haluatko Valmetti Jätkä niitä kylttejä mappiisi? Ne tulee sinulle tilaustyönä jos haluat.
Miks sä et voinu kysyä Valmetti jätkältä yv:eellä että haluuako se ne kyltit ja jos se ei halua niitä niin eikö se sitten ole selvä ettei se halua niitä.LogLift kirjoitti:Se on vaan niin ihmeellistä että kaikki laitetaan minun syyksi. Tästäkin myrskystä minut on jo haukuttu pystyyn.
Reps kops, mistä vetoa että et lopeta täällä olemista.LogLift kirjoitti:Se on vaan niin ihmeellistä että kaikki laitetaan minun syyksi. Tästäkin myrskystä minut on jo haukuttu pystyyn.