Terässä vähän uutta tekstuuria ja heijastimet auran reunoissa. Sekä nyt leveyttä kokonaista 4 metriä ja pyöräkuormaajasovitteella.
+ Mahdollisesti jotain uusia jänniä ominaisuuksia, kunhan ne on saatu toimimaan ja testattu.

just meinasin pistää saman kommentin.farmingjallu kirjoitti:On gieno ja teeppä niin että saa myös aloe kuormaajii.
![]() | Lataa tästä... |
Ne on ne Quicket ja Trimat.Impezki kirjoitti:Mikä ihme on tämä aloe kuormaaja?
Ei tullut päivitettyyn FS13 versioonkaan, sitä uudempaa ei vaan koskaan julkaistu muuten kuin Stefanin omilla sivuilla.Peluri4 kirjoitti:Kyllähän niihin aloen kuormaajiin käy normaalitkin vehkeet... Nuihin uusiin ei tullut edes sitä adapteria väliin.
Komia on, mappi sekä aura varsinkin!Impezki kirjoitti:Mappi on mun omatekemä "Vilikkala"
Tollaset tuet jotka tukee kuormaajan aisoja.Impezki kirjoitti:Mistähän auraustuista on kyse?
Tossa on kyllä ne tassut auralevyn takana jotka oon ymmärtäny auraustuiksi?
PS. Siellä on ladattavissa jo valmis eurokiinnityksellä.
Kyllä vaan tarvii tuetkiImpezki kirjoitti:Jaa niin noi tietenkin. Tossa on semmonen ongelma et noihan on kiinni traktorin keulassa. Ja noi pitäs tehä sit joka ikiselle traktorille erikseen koska mä en mitenkään keksi millä noi saa muuten tismalleen samaan kohtaan aina.
Mut eihän noita tarvii ku noi starkin aurat on relaxilla
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 15&t=21227jimmy03 kirjoitti:Mistä saa ton auran joka on tohon pyöräkuormaajaan.
No onhan tässä vaikka mitä suunnitelmia, mutta aika on välillä vähän rajallista.Mönkijämies kirjoitti:Kiinnostas todella tietää mitä oot suunnitellu seuraavaks modiksi? Olisiko välillä jotain muuta kuin aura.Tai sinähän päätät mitä teet.