W.I.P modit maailmalla
- Maatila
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: W.I.P modit maailmalla
Ei muakaa haittaa ,jos tulee kuvia forst modista kuhan jättäsivät valitukset suosiolla pois. Itellä ainaki olis ollu oiva lisä plogiin vaikka eivät kunnolla toimiskaa. Mutta en voi käyttää ku ei oo konetta jolla pelata. Mutta ot loppuu tähän viestiin jokanen voi laittaa omasta mielestä kuvia kunhan eivät valita vioista.
- Killerhangar
HUOH... Tästä lähtien toivon myös ettei toisilta "anastetuista" privoista sun muista valiteta että ne on saatu joltaki. Samaa paskaa vieläpä samassa paketissa... Notta olkaatten hyve vaa vitun idiootit...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
-
Oon sitte niiin samaa mieltä Killerin kans!
Myönnän, että itekki olin jo ihan tohkeissa lataamassa tuota modia, mutta kunnes luin viestejä eteenpäin jja huomasin, että joku mainitsi modin olevan joku luvattomasti julkisuuteen vuotanut todella aikainen beta yms. versio, niinpä jätin suosiolla lataamatta ja odotetaan sitä varsinaista julkaisua!
Siinä vois vähä miettiä, että miltä niistä modaajista nyt tuntuu kun kaikki on iha lerppa ojossa ladannu/pelannu "varastettua" modia!

- Matias
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Sama juttu mulla ja vielä kun kaikki valitti ettei se toimi eikä se ja kaikkee maholllist, ni mitä sellasen kans sillon pelleilemään, ootetaan nyt vaa sitä kunnon versiota jos joskus vielä tulee...Jannuzki kirjoitti:Oon sitte niiin samaa mieltä Killerin kans!Myönnän, että itekki olin jo ihan tohkeissa lataamassa tuota modia, mutta kunnes luin viestejä eteenpäin jja huomasin, että joku mainitsi modin olevan joku luvattomasti julkisuuteen vuotanut todella aikainen beta yms. versio, niinpä jätin suosiolla lataamatta ja odotetaan sitä varsinaista julkaisua!
Siinä vois vähä miettiä, että miltä niistä modaajista nyt tuntuu kun kaikki on iha lerppa ojossa ladannu/pelannu "varastettua" modia!

- jfman
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Waseliini
- Viesti:

Ei riemulla ku valtralla ajaa
Tilaa Youtube kanavani ---> http://www.youtube.com/user/mrwaseliini/featured
Voin skinnata ottakaa yhteyttä yv
-
- Multiplayer tunnuksesi?: ELKKU
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Lukekaa tämä
Michi: sinun täytyy avata pihdit tarpeeksi aikaa. Tällä hetkellä nosturi on pitää puun tarpeeksi vahva, jotta se ei takavarikoidaan (jos asennettu). Jos pihdit silti päästä hakkeri mitään ei tapahdu, alkuperäinen olisi sitten tietenkin kipinät sinkoilevat.

Michi: sinun täytyy avata pihdit tarpeeksi aikaa. Tällä hetkellä nosturi on pitää puun tarpeeksi vahva, jotta se ei takavarikoidaan (jos asennettu). Jos pihdit silti päästä hakkeri mitään ei tapahdu, alkuperäinen olisi sitten tietenkin kipinät sinkoilevat.
Kone.
Acer Aspire TC-605
Tiedot.
Nvidia Geforce GTX745
Intel Haswell Core i7-4790 3.6Ghz 8MB
16Gb ram
2T Kiintolevy.
Windows 8.1 64Bit
Acer Aspire TC-605
Tiedot.
Nvidia Geforce GTX745
16Gb ram
2T Kiintolevy.
Windows 8.1 64Bit
- jfman
- Multiplayer tunnuksesi?: Waseliini
- Viesti:
Vit mitä sian saksaa.

Ei riemulla ku valtralla ajaa
Tilaa Youtube kanavani ---> http://www.youtube.com/user/mrwaseliini/featured
Voin skinnata ottakaa yhteyttä yv
-
Enempi se suomenkieleltä vaikuttaa, mutta varmastikki käännetty saksasta
(Badam tsss!!)

- Jimmykojootti
- Kielet: Suomi, Englanti, hieman Ruotsia ja Saksaa.
- Multiplayer tunnuksesi?: Jimmykojootti
Porukka vois vähä lukea ennenku laittaa tommosia raakoja käännöksiä tänne, kääntäkää ennemmin englanniks, tai sitte sanokaa mitä mieltä ite ootte tuon tekstin tarkotuksesta.
Ja sori ot
Ja sori ot

|| Intel Core i5 3570K || Gigabyte Radeon 7970 Ghz edition || G.Skill 8GB 1600Mhz RAM || AsRock Z77 Extreme4 || Seasonic X-650 Power || 128GB SSD 1000GB HDD ||
-

Suomensin Tekstin.
fruktor on työskennellyt kovasti hyödyntäen kahden vinssien on Forsttrac. Siten se voi teknisesti ehdollisesti pysty käyttämään asianmukaista vinssi, eli et voi vetää puut metsästä, mutta voit kanssa köydet mutta vahvistaa kaataa puita takasuojusosien ja niin vedä yhdessä tarttujavarsikokoonpanosta jopa 3 kantoja samanaikaisesti.
Kone.
Acer Aspire TC-605
Tiedot.
Nvidia Geforce GTX745
16Gb ram
2T Kiintolevy.
Windows 8.1 64Bit
Acer Aspire TC-605
Tiedot.
Nvidia Geforce GTX745
16Gb ram
2T Kiintolevy.
Windows 8.1 64Bit
Pistä mielummin sitte vaikka saksaks ku tuommosta suomennosta, mistä ei ota mitään tolkkua..
- Terzi
Tehkää niinku killeri joskus sano, että kääntäkää se vaikka enkuks ensin ja sitte ite siitä suomeks.

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
- Farmari344
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Vois tehä jopa topicin siitä että älkää nyt vittu kääntäkö tuolla google kääntäjäl..

...
- Killerhangar
Tai heittäkää se enkun kielinen teksti toho kokonaisena ja oottakaa että joku sitäkin kieltä osaava kääntää siitä tai tehkää ite vaikka tiivistelmä siitä omin sanoin niin on helpompi ymmärtää...Terzi kirjoitti:Tehkää niinku killeri joskus sano, että kääntäkää se vaikka enkuks ensin ja sitte ite siitä suomeks.

- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Tuollanen se teksti on alkuperäisenä:
Heute möchten wir uns wieder mit einem kleinen Update zurückmelden. fruktor hat fleisig an einer sinnvollen Nutzung der zwei Seilwinden am Forsttrac gearbeitet.
So kann kann sie zwar technisch bedingt nicht wie eine richtige Winde nutzen, sprich man kann keine Bäume aus dem Wald ziehen, dafür kann man mit den Drahtseilen aber die geschlagenen Stämme am Rückeschild befestigen und so zusammen mit dem Greifarm bis zu 3 Stämme gleichzeitig schleppen.
Heute möchten wir uns wieder mit einem kleinen Update zurückmelden. fruktor hat fleisig an einer sinnvollen Nutzung der zwei Seilwinden am Forsttrac gearbeitet.
So kann kann sie zwar technisch bedingt nicht wie eine richtige Winde nutzen, sprich man kann keine Bäume aus dem Wald ziehen, dafür kann man mit den Drahtseilen aber die geschlagenen Stämme am Rückeschild befestigen und so zusammen mit dem Greifarm bis zu 3 Stämme gleichzeitig schleppen.

-
ForstModin uudet jutut

Da ich ja schon vor längerer Zeit mal angekündigt habe dass es von mir ein kleines "Mapper-Pack" geben wird ( [Ingame] Projekt Forstmod [Update 22.01.2014] ) habe ich mir nun gedacht ich zeige euch mal 4 Bilder.
Der Forsstraßen Baukasten besteht aus vielen Einzelteilen, ich denke da findet sich jeder was für seinen Wald Desweiteren ist ein "Baumfällungen" Schild und eine passende Terrain Textur ( mit Distance Map) und Einbauanleitung vorhanden.
Achja, bevor wieder jemand was falsch versteht. Ich habe mit dem Forstmod nichts zu tun, bin nicht Teil des Teams o.Ä. Ich veröffentliche nur ein kleines Pack, was als Art "Addon" für den Forstmod dient.
Tekstitetty
Koska olen jo ilmoittanut kauan sitten, että siellä on minusta vähän "Mapper Pack" ([peli] Project Forstmod [Update 22.1.2014]) Olen nyt ajatellut näytän kertaa 4 kuvaa.
Forsstraßen järjestelmä, joka koostuu monista yksittäisistä osista, luulen koska jokainen löytää jotain hänen metsänsä Edelleen "puunkaato" merkki ja sopiva maasto tekstuuri (loppumatkan Map) ja asennusohjeet saatavilla.
Niin, ja ennen kuin joku taas mikä menee väärin. Minulla ei ole mitään tekemistä Forstmod, en ole osa tiimiä tai vastaavien Julkaisen vain pieni pakkaus, joka toimii eräänlaisena "add-on", Forstmod.

Da ich ja schon vor längerer Zeit mal angekündigt habe dass es von mir ein kleines "Mapper-Pack" geben wird ( [Ingame] Projekt Forstmod [Update 22.01.2014] ) habe ich mir nun gedacht ich zeige euch mal 4 Bilder.
Der Forsstraßen Baukasten besteht aus vielen Einzelteilen, ich denke da findet sich jeder was für seinen Wald Desweiteren ist ein "Baumfällungen" Schild und eine passende Terrain Textur ( mit Distance Map) und Einbauanleitung vorhanden.
Achja, bevor wieder jemand was falsch versteht. Ich habe mit dem Forstmod nichts zu tun, bin nicht Teil des Teams o.Ä. Ich veröffentliche nur ein kleines Pack, was als Art "Addon" für den Forstmod dient.
Tekstitetty
Koska olen jo ilmoittanut kauan sitten, että siellä on minusta vähän "Mapper Pack" ([peli] Project Forstmod [Update 22.1.2014]) Olen nyt ajatellut näytän kertaa 4 kuvaa.
Forsstraßen järjestelmä, joka koostuu monista yksittäisistä osista, luulen koska jokainen löytää jotain hänen metsänsä Edelleen "puunkaato" merkki ja sopiva maasto tekstuuri (loppumatkan Map) ja asennusohjeet saatavilla.
Niin, ja ennen kuin joku taas mikä menee väärin. Minulla ei ole mitään tekemistä Forstmod, en ole osa tiimiä tai vastaavien Julkaisen vain pieni pakkaus, joka toimii eräänlaisena "add-on", Forstmod.
Kone.
Acer Aspire TC-605
Tiedot.
Nvidia Geforce GTX745
16Gb ram
2T Kiintolevy.
Windows 8.1 64Bit
Acer Aspire TC-605
Tiedot.
Nvidia Geforce GTX745
16Gb ram
2T Kiintolevy.
Windows 8.1 64Bit
- Terzi
Tuossa nyt tuommonen "käännös".
Kuten olen ilmoittanut, minulta tulee pieni "mappaaja paketti" Näytän teille nyt nämä 4 kuvaa.
Forsstraßen systeemi sisältää monia erillisiä osia, "Puu kaatuu" kyltin, hyvän maatextuurin(with Distance Map) ja asennusohjeet mukana.
Ja minulla ei ole mitään tekemistä Forstmodin kanssa, en liity mitenkään Forstmod tiimiin, julkaisen vain tämän paketin joka on tavallaan lisäosa Forstmodiin.
Kuten olen ilmoittanut, minulta tulee pieni "mappaaja paketti" Näytän teille nyt nämä 4 kuvaa.
Forsstraßen systeemi sisältää monia erillisiä osia, "Puu kaatuu" kyltin, hyvän maatextuurin(with Distance Map) ja asennusohjeet mukana.
Ja minulla ei ole mitään tekemistä Forstmodin kanssa, en liity mitenkään Forstmod tiimiin, julkaisen vain tämän paketin joka on tavallaan lisäosa Forstmodiin.

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
- Killerhangar
Eli ei ees ole ForstModia...
Mikko, menisitkö nyt ittees ja kääntäisit vaa suosiolla kääntäjällä ton saksasta enkkuun ja sitten postaisit tänne ni ne ketkä ny kieliä osaa ni voi sitte noita käännellä...
Mikko, menisitkö nyt ittees ja kääntäisit vaa suosiolla kääntäjällä ton saksasta enkkuun ja sitten postaisit tänne ni ne ketkä ny kieliä osaa ni voi sitte noita käännellä...

-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Puhuksää ny itelles vai? =D=D=DKillerhangar kirjoitti:Eli ei ees ole ForstModia...

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
-
Bm-Moddingin Uusi projecktti.

Kone.
Acer Aspire TC-605
Tiedot.
Nvidia Geforce GTX745
16Gb ram
2T Kiintolevy.
Windows 8.1 64Bit
Acer Aspire TC-605
Tiedot.
Nvidia Geforce GTX745
16Gb ram
2T Kiintolevy.
Windows 8.1 64Bit
-
ForstModista Video
Kone.
Acer Aspire TC-605
Tiedot.
Nvidia Geforce GTX745
16Gb ram
2T Kiintolevy.
Windows 8.1 64Bit
Acer Aspire TC-605
Tiedot.
Nvidia Geforce GTX745
16Gb ram
2T Kiintolevy.
Windows 8.1 64Bit
- Vapo_
- Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
Olis aika hieno et jos sais ''heitettyä'' sen moottori sahan traktoriin ja mettää..