Rysky perävaunu
-Kuvia tulossa
(Joo on vähän köyhä alotus, mutta odottakaa hetki niin saatte lisää kuvia.)
Tänne saa heittää ideoita mitä tehdä noille wipeille.
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Maajussi haluaa varmaan tehdä tuon itse. Ja valita minkalainen siitä tulee.JD3140 kirjoitti:Ingametat ton p#skan New Holland TM 190 päälle (saat parit valot vilkut ja kaikki herkut mitkä siinä on.
Eli ingameta toi nokka vaan siihe.
Sitte otat parit vaikka mun ediitti ursuksesta jonka lyödät turvekoneet/Ursus 1224.
E: Tai lähetät mulle linkin tuosta, niin ingametan sen.
EE: Taitaa olla muokattu ja skinattu tm 190 ja oot vaan parit laittanu ei näkyviksi...
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Asiaa!maajusssiiii kirjoitti:Sori TP, mutta taas olis illan työ:
TM190 päälle heitetty nokka ja etuvalot. Tästä se lähtee.![]()
![]() | Lataa tästä... |
Muista sitte laittaa koppiin 500 miljoonaa Vunterpaumia ja nopat!!!! No ei.. Ihan komia siitä tulee.maajusssiiii kirjoitti:Tänään illalla jos jaksaa niin säädän noita työvaloja. Ajatus olisi että katon rajaa tulisi 2kpl valoja lisään sekä eteen että taakse. Ja pitäiskö laittaa toinen pari ajovaloja keulalle? Nehän menis komeesti siihen alö etukuormaajan suojarautaan....
Nuoha o iha helvetin rumat.JD3140 kirjoitti:Vaihda parit tämän pareihin: http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 96&t=15264
Saa itte modaaja kattella mieluisensa!Farmari99 kirjoitti:Premmin ihan oikeasti semmoset jokka tuohon sopii.. Ei tuommoset renkaat sovi muutaku johonki tuommosii vanhoihi rattoreihi niinku joku sillo joskus siitä sanoki.
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |