Niimpä näin kuvan ekan kerran ajattelin että empä lataa jos tunkee tommosta paskaa.RainBow_ kirjoitti:Miks tämmöstä paskaa pitää tunkea näihin modeihin?remontti reiska kirjoitti:Tälläiset on tuolossa minulta, tuosta stiigasta en tiedä..![]()

Niimpä näin kuvan ekan kerran ajattelin että empä lataa jos tunkee tommosta paskaa.RainBow_ kirjoitti:Miks tämmöstä paskaa pitää tunkea näihin modeihin?remontti reiska kirjoitti:Tälläiset on tuolossa minulta, tuosta stiigasta en tiedä..![]()
Vois olla teillekki jotaki haastetta, jos tekisitte modin, missä on ees 70% teijän oma tekemiä osia.Mattimies_ kirjoitti:Ännän kone heitetty tonne sisää? Ei vittu...
Juu kyllä tiedän, mutta farmari99 sano että tuo moottori ei joo sun tekemä?Ännä kirjoitti:No siis, ei kannatta aina mennä sieltä, mistä aita on matalin, vaa tehä ite kunnolla koko modelli ketsupis.
No en tiiä, mutta on tuas siltiki aika paljo mun osaa, mutta aiva sama. Eipä vittuakaa kiinnosta.Valmet 1102 kirjoitti:Juu kyllä tiedän, mutta farmari99 sano että tuo moottori ei joo sun tekemä?Ännä kirjoitti:No siis, ei kannatta aina mennä sieltä, mistä aita on matalin, vaa tehä ite kunnolla koko modelli ketsupis.
Nii seo varmaan laittanu sen takasii ketsuppii ja muuttanu pari juttua ja väittää omakseen, hävetää jo itteekii olla mukana täs moritiimissä, mun puolesta mun nimen voi pyyhkii alotusviestistä pois.Valmet 1102 kirjoitti:Juu kyllä tiedän, mutta farmari99 sano että tuo moottori ei joo sun tekemä?Ännä kirjoitti:No siis, ei kannatta aina mennä sieltä, mistä aita on matalin, vaa tehä ite kunnolla koko modelli ketsupis.
En mää nyt sentää niin typerä olis.Massey_man kirjoitti:Nii seo varmaan laittanu sen takasii ketsuppii ja muuttanu pari juttua ja väittää omakseen, hävetää jo itteekii olla mukana täs moritiimissä, mun puolesta mun nimen voi pyyhkii alotusviestistä pois.Valmet 1102 kirjoitti:Juu kyllä tiedän, mutta farmari99 sano että tuo moottori ei joo sun tekemä?Ännä kirjoitti:No siis, ei kannatta aina mennä sieltä, mistä aita on matalin, vaa tehä ite kunnolla koko modelli ketsupis.
Niinku jo tuos sanoin, tehkää niinku haluatte, mun puolesta vois takas aiheeseen.Ännä kirjoitti:No en tiiä, mutta on tuas siltiki aika paljo mun osaa, mutta aiva sama. Eipä vittuakaa kiinnosta.