Mapissa on toimiva PDA, mutta se on sen alkuperäisen, koska en muistanut vaihtaa sitä.

Krediitit:
Mappi: Ännä, ediitit Farmari99
Tekstuurit: Ännä
Objektit: Ännä, Venom ja muut.
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Jospa odottasit ja kokeilisittratorimies kirjoitti:Komee, mutta harmi kun sendspace taas valittaa...
E: Nyt saan ladattuu, eihän toi oo packki?
Ei oo päkki.tratorimies kirjoitti:Komee, mutta harmi kun sendspace taas valittaa...
E: Nyt saan ladattuu, eihän toi oo packki?
Velillä meni jumiin, mutta mulla ei.Farmari99 kirjoitti:Onko kellään ollu semmosta ongelmaa, että peli ois menny jumiin, kun alottaa pelaamaan? Joku UK:ssa valitti semmosta.
Mullaki on menny.Farmari99 kirjoitti:Onko kellään ollu semmosta ongelmaa, että peli ois menny jumiin, kun alottaa pelaamaan? Joku UK:ssa valitti semmosta.
Sehän selviää vain ja ainoastaan kokeilemalla.2Kaapo02 kirjoitti:Onko tässä liikkuvia lehmiä?
On. Ja teillä taitaa olla aika huonot koneet, mulla pyörii täysillä graffoilla lähes legimatta.2Kaapo02 kirjoitti:Onko tässä liikkuvia lehmiä?
Minkähänlainen kone sulta mahtaa löytyä? Iteki pelaan tällä ihan suosista mediumilla, ettei kovi usein laskis alle 40fps.Farmari99 kirjoitti:On. Ja teillä taitaa olla aika huonot koneet, mulla pyörii täysillä graffoilla lähes legimatta.2Kaapo02 kirjoitti:Onko tässä liikkuvia lehmiä?
Ei. Unohin korjata.Ukon Reuhake kirjoitti:toimiiko tässä mapissa nyt toi lietekaivo kun ekassa mapissa se ei toiminut ?