Joo, tässä nyt se kauan odotettu mappinin.
Mapissahan on 7 tilaa, joista 4 on lehmätiloja. Kaikilla tiloilla voi tietenkin myös kasvattaa viljaa. Bugejakin on pari, unohdin tehdä kaurapellolle tien.

Ja joissain paikoissa ei ole heinää.

Mutta ei kai se haittaa, paljon on myös hyvää: toimiva PDA-kartta, lisälajikkeina peruna, kaura ja ruis (Juurikastakin voi myös viljellä, myyntipaikalla ne kipataan samaan paikkaan perunoiden kanssa) ja vesimodi, eli lehmille voi ajaa vettä. Laitoin tähän myös uuden, hienomman waterplanen, kuten kuvasta saattaa näkyä. Minä uskon, että te löydätte paalinmyyntipaikat ja kaikki täyttöpaikat itekkin, joten en laittanut kuvia.
Krediitit:
Kaiken maailman suuret objektien tekijät (ja miksei pienetkin

) mm. Wolfheart, Venom Axel_of_Sweden, Haasa90 ja muut.
Ja jos ei linkki toimi, niin ei hätää, uppaan tämän huomenna UK:seen, joten sieltä saa sitten exenäkin.
Linkkiä saa levittää minne ikinä haluaakin, kunhan laittaa kredut ja minun nimen niihin. Muualle ei kuitenkaan saa upata ilman minun lupaa. Muokkaus on sallittu vain omaan käyttöön, mutta jos joku haluaa ja viihtii korjata ne bugit, jakoonkin saa laittaa. V2-versio saattaatulla vielä tämän kesä aikana, mutta eihän sitä koskaan tiedä.