Jos sun puimuri ei hyväksy ruista? Ja tuo kaura on mun vika...prklHaasa90 kirjoitti:Miks en saanut kauraa kipattua kuivuriin ja sit ei saanu ruista puitua

E:
Pelaat viissiin sillä täys-versiolla, et lowpolylla?
Jos sun puimuri ei hyväksy ruista? Ja tuo kaura on mun vika...prklHaasa90 kirjoitti:Miks en saanut kauraa kipattua kuivuriin ja sit ei saanu ruista puitua
Joo huomasin sen kanssa itte. Lowpolyssa ne ykköset on... Nooh tuo korjataan.Jellona77 kirjoitti:Ei oo paha vika, mutta harmillinen. Siitä triggeristä puuttuu ruikiilta ja kauralta ykkönen.
Tulee se kun jaksaa odottaa.jakke 09 kirjoitti:mulla ei tullut sitä ollenkaan start kohtaa
mikä vialla
odotin 15 minuuttiaTimant kirjoitti:Tulee se kun jaksaa odottaa.jakke 09 kirjoitti:mulla ei tullut sitä ollenkaan start kohtaa
mikä vialla
Voi jessus. Tavara = peruna/sokerijuurikasfarmari66 kirjoitti:Mikä se tavaran vastaanotto on
Ensimmäisessä viestissä on latauslinkki. Ihan vapaasti voi ottaa silmän käteen.karjainen kirjoitti:miten pystyy larata tän
Sori ot: Mut ootko kille kokemäeltä?killee kirjoitti:todella upea kenttä ja hianot kyltit ja kaik tainnu tekijä itekkin olla kokemäen seudulta?