Objektejen tekijöitä on: Haasa, Venom, Axel_of_Sweden ja monet muut..

Ja muistakaa mainita mun nimi kreduissa jos kehtaatte jatkaa tätä ja laittaa jakoon!
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Periaatteessa se mun tuleva mappikin on rehumappi.muhka kirjoitti:Joku vois tehä täst rehumapin?
Kröhöm:Finntrucker kirjoitti:Jees, siis tämähän on todella hieno, 1.1:tä siis odottelen ainakin minää suurella mielenkiinnolla. Tosiaan muutama rehupelto sopis tuonne jonnekkin, vaikka vähän isompikin.
moro(fin) kirjoitti:Matkitaans vähän Farmaria ja Venomia.Tässä olis mun pienehkö mappi mikä on valitettavasti kesken, koska ei riitä innostus tän tekoon.
Farmari99 kirjoitti:Kröhöm:Finntrucker kirjoitti:Jees, siis tämähän on todella hieno, 1.1:tä siis odottelen ainakin minää suurella mielenkiinnolla. Tosiaan muutama rehupelto sopis tuonne jonnekkin, vaikka vähän isompikin.
moro(fin) kirjoitti:Matkitaans vähän Farmaria ja Venomia.Tässä olis mun pienehkö mappi mikä on valitettavasti kesken, koska ei riitä innostus tän tekoon.
Kauppa mun piti siirtää muualle, ja perunaakin siellä on mutta sitä ei pysty myymään kun en saanu sitä toimimaan ja peltoja on lisää siellä kun meet sitä tietä eteenpäin niiltä 2 tilalta.Tää oli vaan tällänen kokeilu mitä mieltä ootte tästä, tulee vielä V1.1 kun jaksan tehä.