Mapin on tehny Ännä ja muokkaukset minä.

Mapissa on toimiva PDA, mutta se on sen alkuperäisen, koska en muistanut vaihtaa sitä.

Krediitit:
Mappi: Ännä, ediitit Farmari99
Tekstuurit: Ännä
Objektit: Ännä, Venom ja muut.
|  | Lataa tästä... | 

|  | Lataa tästä... | 

<-- annetaa saviukolle kunniaa!
<-- annetaa saviukolle kunniaa!

Jospa odottasit ja kokeilisittratorimies kirjoitti:Komee, mutta harmi kun sendspace taas valittaa...
E: Nyt saan ladattuu, eihän toi oo packki?
 Komee on kyllä, varsinkin tekstuurit. Ainut miinus että tällä minunkin koneellatilallepäin klatellessa putoaa fps:t mutta eipä juuri haitaksi asti eli ihan pienitehosella koneella ei kannata kokeilla..
 Komee on kyllä, varsinkin tekstuurit. Ainut miinus että tällä minunkin koneellatilallepäin klatellessa putoaa fps:t mutta eipä juuri haitaksi asti eli ihan pienitehosella koneella ei kannata kokeilla.. Ei oo päkki.tratorimies kirjoitti:Komee, mutta harmi kun sendspace taas valittaa...
E: Nyt saan ladattuu, eihän toi oo packki?

Velillä meni jumiin, mutta mulla ei.Farmari99 kirjoitti:Onko kellään ollu semmosta ongelmaa, että peli ois menny jumiin, kun alottaa pelaamaan? Joku UK:ssa valitti semmosta.
Mullaki on menny.Farmari99 kirjoitti:Onko kellään ollu semmosta ongelmaa, että peli ois menny jumiin, kun alottaa pelaamaan? Joku UK:ssa valitti semmosta.

Sehän selviää vain ja ainoastaan kokeilemalla.2Kaapo02 kirjoitti:Onko tässä liikkuvia lehmiä?
 Ja jotain voinee päätellä myös sitä että kartassa on selkeä Cowzone...
 Ja jotain voinee päätellä myös sitä että kartassa on selkeä Cowzone...On. Ja teillä taitaa olla aika huonot koneet, mulla pyörii täysillä graffoilla lähes legimatta.2Kaapo02 kirjoitti:Onko tässä liikkuvia lehmiä?

Minkähänlainen kone sulta mahtaa löytyä? Iteki pelaan tällä ihan suosista mediumilla, ettei kovi usein laskis alle 40fps.Farmari99 kirjoitti:On. Ja teillä taitaa olla aika huonot koneet, mulla pyörii täysillä graffoilla lähes legimatta.2Kaapo02 kirjoitti:Onko tässä liikkuvia lehmiä?

Ei. Unohin korjata.Ukon Reuhake kirjoitti:toimiiko tässä mapissa nyt toi lietekaivo kun ekassa mapissa se ei toiminut ?

Vai saako ne muka johki varastoitua?
 Vai saako ne muka johki varastoitua?