~ UE Paradise v2 & v3 ~
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: ~ UE Paradise v2 ~
Mihi pitäs kipata rehut lehmille?
Re: ~ UE Paradise v2 ~
Eiköhän ne siihen (hevos)tallin takana olevaan (onks se nyt) aumaan pitäis mennä...ferkuson kirjoitti:Mihi pitäs kipata rehut lehmille?
Niin ja Maanselkää ei tule, ei riittänyt kuvat vaikka muutamalta UE-sivustolta löytyi sisäkuviakin muttei tarpeeks... No, just valmistu Keitepohjan asema, tosin umpeen naulattuna mutta että kuiten. Toivottavasti kartalla riittää tila... En oo meinaan vielä tsekannu.

Kirkonkylääkin innostuin eilen laajentamaan, nyt siellä sitten on se kirkkokin, oli pakko väkertää kun löysin jostain nettiarkistosta niin hyvät rakennuspiirustukset. Ja hautausmaan puolella on taas tyrkyllä varsinainen julkkiskavalkaadi, kannattaa tsekata jos huumorintaju kestää (sitten kun tää tässä joskus ulostautuu)...

Re: ~ UE Paradise v2 & v3 ~
No niin, nyt sitä sitten saa kolmosversiota tuolta ls-uk:sta:
http://www.ls-uk.info/downloads/5/22160
Niin ja tuolla taas uutta(kin) kuvaa uusimmista lisäyksistä, tais viimekertaisen linkkivinkityksen jälkeen väkerrettyä ainakin pienehkö teollisuusalue ja piruntorjuntabunkkeri... Uus karttakin on tarjolla:
http://koti.mbnet.fi/~wolfhear/x-sekava ... adise.html
http://www.ls-uk.info/downloads/5/22160
Niin ja tuolla taas uutta(kin) kuvaa uusimmista lisäyksistä, tais viimekertaisen linkkivinkityksen jälkeen väkerrettyä ainakin pienehkö teollisuusalue ja piruntorjuntabunkkeri... Uus karttakin on tarjolla:
http://koti.mbnet.fi/~wolfhear/x-sekava ... adise.html
- Valmet 755
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Komee!
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
- TheVVipeRR
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi, Saksa
- Multiplayer tunnuksesi?: TheVVipeRR
Hei vaan kaikille.
Olen ihan uusi tällä foorumilla ja aika noviisi pelissäkin mutta tätä mappia on tullut pelailtua jo jonkin aikaa.
Sellanen kysymys minulla on herännyt jo useampienkin mappien kanssa, että mitä pirua minä teen nuilla olkipaaleilla? Voi tietenkin olla että tässä mapissa ei niille ole paikkaa mutta entäs niinkun yleensä tässä pelissä?
Olen ihan uusi tällä foorumilla ja aika noviisi pelissäkin mutta tätä mappia on tullut pelailtua jo jonkin aikaa.
Sellanen kysymys minulla on herännyt jo useampienkin mappien kanssa, että mitä pirua minä teen nuilla olkipaaleilla? Voi tietenkin olla että tässä mapissa ei niille ole paikkaa mutta entäs niinkun yleensä tässä pelissä?
- Reiska95
- Multiplayer tunnuksesi?: Reiska
Jos ymmärisin oikeen niin myyt ne paalit tai sekoita appeeseen.TheVVipeRR kirjoitti:Hei vaan kaikille.

- TheVVipeRR
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi, Saksa
- Multiplayer tunnuksesi?: TheVVipeRR
remontti reiska kirjoitti:Jos ymmärisin oikeen niin myyt ne paalit tai sekoita appeeseen.TheVVipeRR kirjoitti:Hei vaan kaikille.
Ok. Missäs tuo myyntipiste on? Ja miten tuo appeeseen sekoitus tapahtuu? Ja kysehän siis on olkipaaleista ei heinäpaaleista.
- Valmet 755
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Viesti:
Appeen teet esim. tällä. Laitat paaleja ja viljaa tonne ja ajat lehmille.TheVVipeRR kirjoitti: Ok. Missäs tuo myyntipiste on? Ja miten tuo appeeseen sekoitus tapahtuu? Ja kysehän siis on olkipaaleista ei heinäpaaleista.
Sori OT, mutta sulla on tosi asialliset viestit näihin muihin verrattuna!
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Ei sinne välttämättä tartte viljaa...lyö kaks paalia.
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Mää ainaki laitan aina paalin ja loput rehua aumasta...

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life