Rübenmod tulossa saksalaisilta

Yleistä keskustelua vain pelistä: Farming Simulator 2009.
Avatar
Motokuski
Ylläpitäjä
Viestit: 4145
Liittynyt: 04.07.2009 19:06
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Motokuski »

Rübenmod (sivu vaatii rekisteröitymisen.)
Jonkinlainen porkkana-modi siis tulossa. Ainakin kuvien perusteella vaikuttaa ihan mukavalta. Kiva kun tulee näitä erikoiskasvejakin tähän peliin.
Kuva
TJ turvallisesti miinuksen puolella.
On viisautta olla hiljaa oikeaan aikaan.
Simulation
Kunniakäyttäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: 29.06.2009 16:56
Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Simulation »

joo!
Avatar
Valtra6550
Moderaattori
Viestit: 2531
Liittynyt: 15.04.2009 19:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Kotka
Kielet: English
Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kotka

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Valtra6550 »

Juu ihan hieno moodi. :P
Kuva


Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
Simulation
Kunniakäyttäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: 29.06.2009 16:56
Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Simulation »

tuosta porkkanan nosto koneesta vois olla apua siihen turpeen nosto koneeseen jota valtra 6550 tekee
Avatar
Valtra6550
Moderaattori
Viestit: 2531
Liittynyt: 15.04.2009 19:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Kotka
Kielet: English
Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kotka

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Valtra6550 »

Joo ehkä...
Kuva


Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
Simulation
Kunniakäyttäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: 29.06.2009 16:56
Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Simulation »

Kuva
Avatar
Valtra6550
Moderaattori
Viestit: 2531
Liittynyt: 15.04.2009 19:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Kotka
Kielet: English
Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kotka

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Valtra6550 »

Kyllähän tuo vähän sen näkönen olis...
Kuva


Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
Valtra6250
Viestit: 2359
Liittynyt: 13.06.2009 17:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

Aika hienon näköinen on tulossa!
Kuva
Simulation
Kunniakäyttäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: 29.06.2009 16:56
Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Simulation »

tässä on jonkin näköinen versio asiasta, mulla ei ainakaan ollu värejä koneissa...
Kuva
http://www.mediafire.com/download.php?qjwwkinyj2z
sokomi5
Viestit: 404
Liittynyt: 10.05.2009 10:12

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja sokomi5 »

harmi kun ne ei tee juurikas modia :(
Avatar
Valtra6550
Moderaattori
Viestit: 2531
Liittynyt: 15.04.2009 19:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Kotka
Kielet: English
Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kotka

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Valtra6550 »

Simulation kirjoitti:tässä on jonkin näköinen versio asiasta, mulla ei ainakaan ollu värejä koneissa...
Kuva
http://www.mediafire.com/download.php?qjwwkinyj2z
Asensin ton moodin mutta kun koitan kylvää tota niin kylvökoneen perästä ei tule yhtään mitään,Mikähän on vikana. :shock:
Kuva


Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
Avatar
xsubbi
Viestit: 2440
Liittynyt: 19.07.2009 12:45
Kielet: Suomi ja Fingelska
Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Vaatekaapissasi

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja xsubbi »

jos kylvät alku perä sellä ota turn seeder pois
Avatar
Valtra6550
Moderaattori
Viestit: 2531
Liittynyt: 15.04.2009 19:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Kotka
Kielet: English
Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kotka

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Valtra6550 »

Mikä on turn seeder ???
Kuva


Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
Simulation
Kunniakäyttäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: 29.06.2009 16:56
Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Simulation »

näyttää jollakin toimivan, kuvaa:

Kuva
Avatar
Valtra6550
Moderaattori
Viestit: 2531
Liittynyt: 15.04.2009 19:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Kotka
Kielet: English
Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kotka

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Valtra6550 »

Siis miten toi asennetaan??????
Kuva


Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
Simulation
Kunniakäyttäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: 29.06.2009 16:56
Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Simulation »

Instruction:

Copier ce fichier: "foliage_betterave_diffuse.dds" dans "data\maps\textures\foliage"

Ouvrez map01.i3d avec un editeur de texte (Bloc note)
Dans map01.i3d rajouter ces lignes:

Entre les balises"</Files>" copier cette ligne:
<File fileId="1024" filename="textures/foliage/foliage_betterave_diffuse.png" relativePath="true"/>

Entre les balises"</Materials>" copier ces lignes:
<Material name="betteraveMaterial" materialId="1024" ambientColor="1 1 1" customShaderId="61">
<Texture fileId="1024"/>
<CustomParameter name="alphaBoostStartEndMax" value="0 40 2 4"/>
</Material>


Entre les balises "</FoliageMultiLayer>" rajouter ces lignes à la suite des autres cultures:
<FoliageSubLayer name="betterave" densityMapTypeIndex="8" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="3" materialId="301" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.184314 0.294118 0.137255;0.184314 0.294118 0.137255;0.729412 0.67451 0.00392157;0.513726 0.356863 0.109804" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="0.6" width="2" height="1" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.5" growthNumStates="5" growthStateTime="4.5e+006"/>
</FoliageMultiLayer>

Copier le fichier "data\maps\models\objects\silo\betterave" dans "data\maps\models\objects\silo" puis importer le sur votre map à l'aide de GIANTS

Mettez le fichier "Betterave.zip" dans "\Mes documents\My Games\FarmingSimulator2009\mods" >c'est pour pouvoir récolter la culture

Ajouter le reste des fichiers dans leurs dossier respectifs et JOUER

PS: les trois remorques d'origines sont inclus dans ce mod et l'on ne peux charger des betterave que dans celle-ci, pour l'adapter à d'autres remorques il vous faudra faire quelques modifications (regarder les changements entre les bennes d'origine puis regarder les changement par rapport à votre benne à modifier et vous trouverer ce qui faut faire) sinon j'expliquerais un jour comment les adapter si certains n'y arrive pas
Attention il y a également une partie de la remorque qu'il faut dupliquer dans giants (un "plane" de "grain tank" ou encore "tank" et quelque modifs à faire à l'aide du bloc note sur le fichier i3d Mais il suffit de procéder comme précédemment et vous trouverez ce qui faut changer


Pour plus d'info encore regarder ce tutorial
http://agricoleforum.com.vraiforum.com/ ... ne-map.htm
Il faut être inscrit, avoir fait sa présentation (obligatoir), et avoir demander d'intégrer le groupe "Membre du agricole forum"

Siinä neuvotaan tarkasti, huomenna voin pistää suomennoksen ;)
Haavisto
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1780
Liittynyt: 29.06.2009 15:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Posio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Haavisto »

mitä kieltä toi on?
Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
Avatar
Venom
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1836
Liittynyt: 15.04.2009 16:36

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Venom »

Haavisto kirjoitti:mitä kieltä toi on?
Oiskohan ranskaa.
Kuva
Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
4ntti93
Viestit: 1014
Liittynyt: 31.08.2009 12:14
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja 4ntti93 »

Hienohan toi
Simulation
Kunniakäyttäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: 29.06.2009 16:56
Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Rübenmod tulossa saksalaisilta

Viesti Kirjoittaja Simulation »

betteravemodfinal\data\maps\models\objects\silo sulla löytyy siitä modista tommonen kansio,
ota toi silo-kansio ja vie se data\maps\models-kansioon ja importtaa toi siilo giantsissa
siihen kohtaan mihin haluat sen.


betteravemodfinal\data\maps\textures\foliage sulla löytyy myös tommonen kansio siinä rar.
tiedostossa, vie siellä oleva dds-tiedosto kansioon data\maps\textures\foliage.

Sitten sulla on tämmönen kansio myös: betteravemodfinal\data\vehicles.
siitä ota ne tiedostot ja vie ne kansioon data\vehicles.

tossa on vähän suomennosta, yritä ite ottaa selvää siitä read-me-tekstistä ;)
niin minäkin tein pelkällä maalais-järjellä :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”