WTF!? Onks toi se mun? Ekkä oo mitenkään radikaalisti muokannu? Ompas se hieno...Timzze kirjoitti:Siinä on vielä hieman säätöä ja se on Claas fanin tekemäjoku kirjoitti:Koska tulee tua tuhti jakoon pikkusen on siisti.

WTF!? Onks toi se mun? Ekkä oo mitenkään radikaalisti muokannu? Ompas se hieno...Timzze kirjoitti:Siinä on vielä hieman säätöä ja se on Claas fanin tekemäjoku kirjoitti:Koska tulee tua tuhti jakoon pikkusen on siisti.
Iha originaali onClaas_FANI kirjoitti:WTF!? Onks toi se mun? Ekkä oo mitenkään radikaalisti muokannu? Ompas se hieno...Timzze kirjoitti:Siinä on vielä hieman säätöä ja se on Claas fanin tekemäjoku kirjoitti:Koska tulee tua tuhti jakoon pikkusen on siisti.
WOW! Mistä tuollaisen saa! vai ootko ite pistäny peliin packistä?urakkamies kirjoitti: Tuollaanen Volvo löytyi navetan taakaa, piti käydä koe ajolla.
Juma**toman komee Deutz-Fhar!!Mutta pölyseltä ei näytä.Azceli kirjoitti:pölystä hommaa :/
JUMANKEKKA pistä linkkii tohon volvoonurakkamies kirjoitti: Tuollaanen Volvo löytyi navetan taakaa, piti käydä koe ajolla.
Länsi-suomi mappi.Jellona77 kirjoitti:Mikäs mappi Saemolla on?
Komean näköinen maba!meikäpoeka kirjoitti:Kokeillaampa tätä slitesouviaKuvia uudesta mapista (:
Koozzi kirjoitti:Saemon oma Wiineri!MasseyFerguson4245 kirjoitti:Hienot kuvat mut mikä fiiatti?
Nii ja kalan syöntii.Simulation kirjoitti:Magia kala, nyt maatalloushommat kesken ja onkelle!