Ei siinä mitään, kun muokkaat vaan viestiäs ja poistat ne kuvat.ValtraN111 kirjoitti:Oho joo sori...RainBow kirjoitti:Elä lainaa kuvia. Mutta se mappi on map By: Marginiag V4.ValtraN111 kirjoitti:Pro kamaa?:

Ei siinä mitään, kun muokkaat vaan viestiäs ja poistat ne kuvat.ValtraN111 kirjoitti:Oho joo sori...RainBow kirjoitti:Elä lainaa kuvia. Mutta se mappi on map By: Marginiag V4.ValtraN111 kirjoitti:Pro kamaa?:
[/quote]RainBow kirjoitti:ValtraN111 kirjoitti:
Ai minkä? Tuon vallun? Se on mun WIP modi.RainBow kirjoitti:E:Mistä latasit?ValtraN111 kirjoitti:
mistä latasit mapin.Tiiän että toi on sun wipValtraN111 kirjoitti:Ai minkä? Tuon vallun? Se on mun WIP modi.RainBow kirjoitti:E:Mistä latasit?ValtraN111 kirjoitti:
Kiitos!, On sunkin kuvat Pro! ainakin mun mielestä..Simulation kirjoitti:On todellaki pro! Mutta eikö mun kuvat oo enää proota?
on ossaa ottaa taulukkoja..Timzze kirjoitti:Toi frapsin numero, yms taulukot vex, niin sitte on hyvä
f1 lähtee vasemmassa ylä nurkassa oleva, mutta muut sinun pitää poistaa kuvan muokkaus ohjelmalla esim: Suurennat vaan sen kuvan niiden taulukkojen päälleKoozzi kirjoitti:on ossaa ottaa taulukkoja..Timzze kirjoitti:Toi frapsin numero, yms taulukot vex, niin sitte on hyvämutta fraps numeron osaan..
City^ kirjoitti:Niimpä? Näyttää aika hienolta kauhalta.
Tästä saa ton kauhan!ropsutv kirjoitti:Hienoja.Mistä toi alimman kuvan kauha?