nyt näkee ajella turvesuolla pimeälläkin

laitappa vaan linkkiä! Kiitos etukäteen!Valtra S370 kirjoitti:Etunostolaitteisiin, voin uppia sulle YV:llä sen nostolaitteisiin olevan..Muskeli_ kirjoitti:eli siis tuon saa myös nostolaitteisiin kiinni?Valtra S370 kirjoitti:No sehän on siinä?
Ei h******i, mä muistin et se tuli ton paketin mukana. Mut sit ku olin lataamas ja selasin kansioita, niin ei mulla ollutkaan sitä..Muskeli_ kirjoitti:laitappa vaan linkkiä! Kiitos etukäteen!volvo/valtra: Hieno kuva!
ois vähän pienempi halkaisija tuossa, niin ois varmaanki hienompi!Valtra S370 kirjoitti:Minusta se on aika hieno.nevalle kirjoitti:Aika järkyttävä putki
kuuleppas racci, arvostan toki sinun modejasi, ja kopiointi-suojauksia, mutta tämähän olisi yheinen hyvä, ja jos nuita ei anneta ulkomaalaisille.. ja sinun modiasihan tässä tuetaan koko poppoo...MB_Trac kirjoitti:No sen alkuperäsen, en kai mä muuten tota copyrightia olisi pistäny!Mä oon muokannu aika paljon kaikkia juttuja giantissa ja muutenkin, miksi sun pitääs tehdä ton mun oman päälle?
mulla kasvaa, mutta tosin en jaksa käännellä, ku on liian isoja noi sun peltos, ja ärsyttävä se auto grow, koska kun oon niittäny 15 min samaa palstaa, niin alkaa jo kasvamaan uudestaan... otin sen pois... ja ulkomaalaiset ei siksi huoli tätä, koska ne ei tiedä mikä on turve, ja ne luulee, että tää on jokin pottu-modi...MB_Trac kirjoitti:Miksei saa antaa ulkolaisille, jotkut tykkää tästä kovasti ja jotkut eivät piittaa ollenkaan, eivät näköjään ole huolineet tätä edes Ls Portaliin..No pitää ny kattoa annanko V2:sta jos semmosta joskus teen, "kasvaako" teillä muuten turve enää kääntelyn jälkeen?
Komee putki
laita linkkii tohon zetoriinSaemo kirjoitti:Kyllähän tuolla jo kuormaa![]()
Renkiä kuumottaa setorin kopissa: