Jaa että etunostolaitteita kaipais.. No tuommoinen JAKE:n etunostolaite tuli Valtraan!LadaMies kirjoitti:Mb tosi hieno tee tosta vielä toinen versio että siinä ei oo etu painoo vaan nostolaitteet

Jaa että etunostolaitteita kaipais.. No tuommoinen JAKE:n etunostolaite tuli Valtraan!LadaMies kirjoitti:Mb tosi hieno tee tosta vielä toinen versio että siinä ei oo etu painoo vaan nostolaitteet
Minä ainakin nyt kumpaakinMB_Trac kirjoitti:Hieno toi Kilpi, meillä on just tollanen!!Mutta kumpaa Azceli tarkoitti tuolla kommentillaan, Kilpeä vai Jakea!?
Molempia!MB_Trac kirjoitti:Hieno toi Kilpi, meillä on just tollanen!!Mutta kumpaa Azceli tarkoitti tuolla kommentillaan, Kilpeä vai Jakea!?
KiitosHaavisto kirjoitti:meilläkin on tollanen kilpi! on muuten hieno toi saemon tekemä
Jaa enpä osaa sanoa..S.Tiensuu kirjoitti:Hieno!![]()
Niin MB.. Latasin tuon sun peat modin mutta ne koneet ei tuu kauppaan (viivoitin, imuri, jyrsin yms.) Mikä vois olla vialla?
Haa.. sain ne toimimaanMB_Trac kirjoitti:Jaa enpä osaa sanoa..S.Tiensuu kirjoitti:Hieno!![]()
Niin MB.. Latasin tuon sun peat modin mutta ne koneet ei tuu kauppaan (viivoitin, imuri, jyrsin yms.) Mikä vois olla vialla?Koita vaikka muuttaa niiden nimiä yksinkertaisiksi tai pura ne mods kansioon..
Vihdoin! Meillä on ihan samanlainen täälä kotona!Saemo kirjoitti:Tämmöstä kävin kokeilee:
Ei mulkaa näyLadaMies kirjoitti:Mun kummilla on samallainen kilpi! Harmi vaan kun mulla ei näy nöi Mb kuvat..... olisin lahunnu vähä minkäläinen se on
Ei näy mullakaanLadaMies kirjoitti:Mun kummilla on samallainen kilpi! Harmi vaan kun mulla ei näy nöi Mb kuvat..... olisin lahunnu vähä minkäläinen se on
Kuvat ei näyMB_Trac kirjoitti:Jaa että etunostolaitteita kaipais.. No tuommoinen JAKE:n etunostolaite tuli Valtraan!LadaMies kirjoitti:Mb tosi hieno tee tosta vielä toinen versio että siinä ei oo etu painoo vaan nostolaitteet
Ei näy ei..Traktori_Mies kirjoitti:Voisko joku jolla toimii noi Tracin kuvat uppia ne johki muualle ku ei näy nuo
NiimpäTraktori_Mies kirjoitti:Voisko joku jolla toimii noi Tracin kuvat uppia ne johki muualle ku ei näy nuo
ei mullakaameikäpoeka kirjoitti:NiimpäTraktori_Mies kirjoitti:Voisko joku jolla toimii noi Tracin kuvat uppia ne johki muualle ku ei näy nuo
Ja mukavacase142 kirjoitti:on muuten komeen näkönen yhdistelmä