Tässä on tuo natikka:Valtra6550 kirjoitti:Mahottoman hienot kuvat.
Voisikko muuten uppia ton takapotku natikan on niin mahottoman komia.
http://ul.to/5egtzg
Tässä on tuo natikka:Valtra6550 kirjoitti:Mahottoman hienot kuvat.
Voisikko muuten uppia ton takapotku natikan on niin mahottoman komia.
Niin tai sit laittakaa linkkeinä. Tosin ei mua haittaa, jollei ny ihan hiton isoja kuvia rupee laittaan.Traktori_Mies kirjoitti:eikös se 640 px olis hyvä koko ku sivu levenee ärsyttävästi eikä näy koko kuvat
Joo hyvä on se mappi, laitan ehkä illalla kuvia. Mulla on 23" näyttö.MB Trac kirjoitti:Jes mun mappi on ilmeisesti aika hyvä..?
Ei ole ainakaan mun tietääkseni tulossa mihinkään Suomi-Modiin, enhän edes kuulu siihen tiimiin. Teen vaan huvikseni tuota mappia , kattoo ny mitä siitä tulee. Kunhan laitoin kuvia näkövyville.Valtra6550 kirjoitti:Eikai toi tule siihen suomi moodi tiimiin...![]()
Kun mä olen jo kovassa vauhdissa tekemässä sitä suomi mappia...
Masam ei ole kyllä tehnyt perus mapin päälleValtra6550 kirjoitti:Eikai toi tule siihen suomi moodi tiimiin...![]()
Kun mä olen jo kovassa vauhdissa tekemässä sitä suomi mappia...
Kyllä mun mielestä pitäs tulla vaan yks mappi...peluri4 kirjoitti:Haittaako jos tulee monta mappia.
Ok no mut on kyl hieno mut ei tosta oikee suomifiilis tuumasam kirjoitti:Traktori_Mies, kyllä on perusmappiin tehty, poistin kaikki muut rakennukset paitsi sen ok-talon ja tasasin ympäristöä ja noi rakennukset olen imuttanut hirekistä sun muista modisivustoilta. Ja lehmät ja hevoset otin jostain mapista , en muista mistä. Ja myös noi isot puut .
Tiedoksesi vaan että olen muutaman sata skiniä ja modejakin tehnyt yhteen rekkasimuun, siellä mut tunnetaan toisella nimimerkillä .
Tein jopa sille simulle oman fooruminkin jossa yli 350 rekannutta tällähetkellä.
Eli osaan modailla ja skinejä tehdä jos viitsin :=) . Ei tarvitse matkia ketään.