Kiitos!ValtraN111 kirjoitti:Kai ny ku sulla on tommonen tehotykkiMuskeli_ kirjoitti: PS. mappina on BuglMap, eikä lagaa täysillä grafiikoilla yhtään! Hyvä mappi!

Kiitos!ValtraN111 kirjoitti:Kai ny ku sulla on tommonen tehotykkiMuskeli_ kirjoitti: PS. mappina on BuglMap, eikä lagaa täysillä grafiikoilla yhtään! Hyvä mappi!
Mistä sait ton äkeen? Tai mikä nyt onkaan. Laittasitko linkin? Mäkin laitan tänään kuvia!Simulation kirjoitti:]Simulation kirjoitti:Karhitaan:
ja jontikka lentää:
On komeet kuvat!Muskeli_ kirjoitti:Kiitos!ValtraN111 kirjoitti:Kai ny ku sulla on tommonen tehotykkiMuskeli_ kirjoitti: PS. mappina on BuglMap, eikä lagaa täysillä grafiikoilla yhtään! Hyvä mappi!Pistäkää vaan muutki kommenttia! ja vaikka vielä noista kuvista!
Miten sait toimii xpaderilla? Mulla ei toimi kun ei toimi g25 kaa kun ei aukee Logitech Profiler :/
laitoin sieltä xpadderista tolle joystickille ne näppäimet ja en sitte ruksinu sieltä ls:n asetuksista sitä. http://www.youtube.com/watch?v=I1XYL4vPrOA kato toi ja tallenna ne vaikka työpöydälle. Ja xpadderin pitää olla päällä kun pelaat. toivottavasti oli ees jotai helppiä.
mistä ton mapin saa ?Muskeli_ kirjoitti:Ostin vähän koneita ja kävin ottaan kuvia jo JD 7810 ja pöttinger jumbosta, mutta kamera tipahti, hajos ja osa kuvista hukkui johonkin..noh.. kävis hakeen uuden kameran ja ottelis lisää kuvia!
![]()
[[/img][/url]
PS. mappina on BuglMap, eikä lagaa täysillä grafiikoilla yhtään! Hyvä mappi!
eiku niin joomoikka13 kirjoitti:se tuli sen kilpailun mukana muistaakseniTimzze kirjoitti:mistä ton mapin saa ?Muskeli_ kirjoitti:Ostin vähän koneita ja kävin ottaan kuvia jo JD 7810 ja pöttinger jumbosta, mutta kamera tipahti, hajos ja osa kuvista hukkui johonkin..noh.. kävis hakeen uuden kameran ja ottelis lisää kuvia!
![]()
[[/img][/url]
PS. mappina on BuglMap, eikä lagaa täysillä grafiikoilla yhtään! Hyvä mappi!
no lataa portalista tai ls-uk:sta..rekkakuski3 kirjoitti:Kiitti, mutta en pysty lataaTulee tommonen
![]()
You don't have permission to access /team/cont_mods/PoettingerJumbo10000.zip on this server.
mulla se vaan tuli exenä...Muskeli_ kirjoitti:no lataa portalista tai ls-uk:sta..rekkakuski3 kirjoitti:Kiitti, mutta en pysty lataaTulee tommonen
![]()
You don't have permission to access /team/cont_mods/PoettingerJumbo10000.zip on this server.
Onhan pelin oma myrkytinkin just tollanen, et ei kulu muuta ku raha.mattimies kirjoitti:En tajunnu tota apulantakonetta,kun ei tavara kulunut yhtään
joo voin uppia, haavisto uppi ne eka mulle, mutta olivat punaset, ja kokkeilin keltasina, mutta valakoset on kaikista hienoimmat!!Muskeli_ kirjoitti:Simulationilla hienot kuvat! Upitko nuo parit mulle?
joo saanko linkkiä kans?Simulation kirjoitti:joo voin uppia, haavisto uppi ne eka mulle, mutta olivat punaset, ja kokkeilin keltasina, mutta valakoset on kaikista hienoimmat!!Muskeli_ kirjoitti:Simulationilla hienot kuvat! Upitko nuo parit mulle?