Pienet kysymykset.
-
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Pienet kysymykset.
Niin no, mutta tarkoitin niinku "oikeassa" elämässä 

Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
-
- Kunniakäyttäjä
Oisko kuvaa? En oo löytäny mistään :/
Tuhti V125 ainakin.

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
http://www.pottupellossa.fi/gallery/dis ... pos=-37297
http://www.pottupellossa.fi/gallery/dis ... pos=-36997
Tällaisia Tuhteja ainakin käyttäävät täälläpäin (nuo kuvat ei ole täältä). Kyselin Venomilta lupaa tehdä siitä WS120 tommonen W120, ellei hänellä sitten ole itse innostusta
http://www.pottupellossa.fi/gallery/dis ... pos=-36997
Tällaisia Tuhteja ainakin käyttäävät täälläpäin (nuo kuvat ei ole täältä). Kyselin Venomilta lupaa tehdä siitä WS120 tommonen W120, ellei hänellä sitten ole itse innostusta

- opelman
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Kellään fiiua kotona. Tarttis siitä ympyräkuvioisesta lattia matosta kuvaa? 

I drive only turbos https://www.facebook.com/pages/Opelman- ... 5853697537#
Youtube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCDL3sQ ... NUi43ngFQg
Youtube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCDL3sQ ... NUi43ngFQg
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Töisä on 100-90 NH vm -01. en tiiä onko oikeenlainen lattiamatto... ja se on melko paskanen ja törkynen.. mutta voin huomena ottaa kuvia jos haluat, ku meen sillä siirteleen paaleja!opelman kirjoitti:Kellään fiiua kotona. Tarttis siitä ympyräkuvioisesta lattia matosta kuvaa?

AMD Ryzen 7 5800X3D, Asus ROG STRIX B550-F GAMING, 32Gt DDR4, AMD Radeon RX 6800 XT Red Dragon 16GB, 3TT m.2 SSD
-
- Kunniakäyttäjä
Miten sitä voi muutta, miten nopeasti lietevaunu tyhjenee? Siis mulla pitäs saaha sitä hitaammaksi.
- Valmet455
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Meet kärryn xml tiedostoo ja etit sieltä liter persecondvalue kohan ja sitte muuttelet mieles mukaa.Haavisto kirjoitti:Miten sitä voi muutta, miten nopeasti lietevaunu tyhjenee? Siis mulla pitäs saaha sitä hitaammaksi.
-
- Kunniakäyttäjä
Kiitos!Valmet455 kirjoitti:Meet kärryn xml tiedostoo ja etit sieltä liter persecondvalue kohan ja sitte muuttelet mieles mukaa.Haavisto kirjoitti:Miten sitä voi muutta, miten nopeasti lietevaunu tyhjenee? Siis mulla pitäs saaha sitä hitaammaksi.
-
- Kunniakäyttäjä
Juu.. Näin sen itekkin sielläLeuqqumies kirjoitti:Viime viikon keskiviikkona oli hyllyssä ainakin yksi kappale. Ja kyllä, asun Kainuussa. Puolangan Pessimismipäivät kutsuvat.meikäpoeka kirjoitti:Onko vieläkinLeuqqumies kirjoitti:Kajaanin Prismassa oli Goldi myytävänä.ja oletkos muute kainuusta?

"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Mistäs kohin sais muutettua sitä, miten nopeesti vilja kasvaa? Ku ois mukavempi jos se kasvais hitaammin mitä se nyt kasvaa mun mapissa.. Ei oo kerinny ees kyvlää koko peltoa, jo ku puolet pellosta on kasvanu.. 

Kato my games/farming simulator.../growthstate
Ja miksiköhän mulla ei näy tekstuurit ku importtasin avanttia blenderiin ja giantsiin?
edit2: Voisko joku upata semmosen puun, joka kova ja on alkuperäisessä mapissa?
Ja miksiköhän mulla ei näy tekstuurit ku importtasin avanttia blenderiin ja giantsiin?

Textuurien polut väärin, et oo maalannu toiselta puolelta, textuurien tiedostot väärän kokosia tai väärässä muodossa siinä joitakin syitä miks ne ei näy.Plowman kirjoitti:Kato my games/farming simulator.../growthstate
Ne puut löytyy joka mapista objekts kansiosta.

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
-
Mikä on vialla, kun otan Venomin Tuhdin perään, niin se rupee pomppii ja tekee mitä sattuu 

- Exelboy
Se voi johtua raktoristaki, kun mulla ei hypi eikä pompiValtraT202 kirjoitti:Mikä on vialla, kun otan Venomin Tuhdin perään, niin se rupee pomppii ja tekee mitä sattuu

Ja saako tuota heinän tiheyttä säädettyä mistään, kun se on niin harvaa

EDIT. Saako tuota heinästä tulevaa rahaa säädettyä mistää ko sitä tulee vaikka kuinka paljon

Exelboy kirjoitti:Se voi johtua raktoristaki, kun mulla ei hypi eikä pompiValtraT202 kirjoitti:Mikä on vialla, kun otan Venomin Tuhdin perään, niin se rupee pomppii ja tekee mitä sattuu
Ja saako tuota heinän tiheyttä säädettyä mistään, kun se on niin harvaa
EDIT. Saako tuota heinästä tulevaa rahaa säädettyä mistää ko sitä tulee vaikka kuinka paljon
No jostain xml tiedostoista tai sitten muokkaamalla pelin vaikeus tasoa "iisillä" saa paljon rahaa "mediumilla" vähemmän ja "hardilla" aika vähäsen vaan.

Mitenkä saa renkaita lisättyä, silleen että ne pyörii? Tarkotan nyt että esim. 1akseliseen kärryyn haluukin 4 rengasta niin miten ne 2 saadaan pyörimään?

-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Laita ne kaikki "sisäkkäin"
Esim sen yhen normirenkaan sisään laitat 4 muuta ja sit liikuttelet ne paikoilleen..

- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
Laitat vaan ne renkaat ja monista sieltä xml tiedostoista sitä rengasriviä ja vaihda uusiin oikeat id:tVenom kirjoitti:Mitenkä saa renkaita lisättyä, silleen että ne pyörii? Tarkotan nyt että esim. 1akseliseen kärryyn haluukin 4 rengasta niin miten ne 2 saadaan pyörimään?

Koodi: Valitse kaikki
<wheel driveMode="0" repr="3" radius="0.57" deltaY="0.1" suspTravel="0.1" spring="80" damper="1" mass="0.6" />
Voipi olla missä kohtaa vaan siellä GIANTSin listauksessa, kunhan vaan ID on laskettu oikein.
Entäs miten homma toimii, jos siin ei oo yhtään rengasta mihin haluan renkaat? 

Käärijäänkö pyöriä yrität?Venom kirjoitti:Entäs miten homma toimii, jos siin ei oo yhtään rengasta mihin haluan renkaat?

KyllTraktori_Mies kirjoitti:Käärijäänkö pyöriä yrität?Venom kirjoitti:Entäs miten homma toimii, jos siin ei oo yhtään rengasta mihin haluan renkaat?

Edit: Sain toimiin.

- Leuqqumies
No niin, nyt kun on tuo moottorisaha, jolla voi puita kaataa, niin onko jossakin jaossa mitään "puunmyyntipaikkaa?"