textuurit näköjään toimi.
kommenttia.
no ne nyt vaan on tommoiset väliaikaiset, jos joskus tulee jakoon ei niitä oo ollenkaan.Azceli kirjoitti:Komia on mut eiks noi ylävalot vois olla vähä pienemät...
Mappi on little farm ja on todella raskas, pätkii mulla vaikka ei ole mitään koneita.Haavisto kirjoitti:komeat kuvat venommikä mappi?
Jaa... Mulla ei pätkiny toi little farm mappi huonommalla koneellakaa, jossao n tooosi huono prossu:AMD Sempron 3200+ 1,8Ghz Näyttis on kyllä paljo parempi NvidiaGeForce 9800GT, mutta kyllä toi prossuki vaikuttaaVenom kirjoitti:Mappi on little farm ja on todella raskas, pätkii mulla vaikka ei ole mitään koneita.Haavisto kirjoitti:komeat kuvat venommikä mappi?
Tulee tässä paketissa.rekkakuski3 kirjoitti:Mistä bobcatin vois ladata
Juu, tohon S-valluun sopii katolle vain neliskanttiset työvalot, eikä mitkään jättimöhkö pallovalot.
Tuosta voi ladata eripaikasta: http://freakshare.net/files/s7xfu7r8/LI ... M.rar.htmlHaavisto kirjoitti:voisitko venom uppia sen mapin jonnekin muualle kuin uploaded.to:iin koska en pysty lataamaan lsuk:sta?
KYLLÄ!MB_Trac kirjoitti:Tuo on sellanen 7530, jonka sain joskus yhdeltä saksalaiselta, oon muokannu/parannellu sitä tosi paljon ja laittanut ton ek:n.. Jokohan sen vois laittaa jakoon!?
Turhahan sen on valittaa ku sai sillon sen sun 1500MB_Trac kirjoitti:Tuo on sellanen 7530, jonka sain joskus yhdeltä saksalaiselta, oon muokannu/parannellu sitä tosi paljon ja laittanut ton ek:n.. Jokohan sen vois laittaa jakoon!?