vähän ensihehkutuksia!!!

Joo samaa mieltämoikka13 kirjoitti:Uoee!! tosi komee Tumpe!!!
Sori ku avaudun, mutta mua ärsyttää jotenki vaan toi "minkä kokonen näyttis"
ei ollu parempaa tekemistäTumpe kirjoitti:hah noi lehmät
Se on mun oma muokkaama mappi.peluri4 kirjoitti:mikäs mappi noissa ekoissa kuvissa
Kiitti, laitoin vähän lisää tilavuutta, et ei tarttis niin useesti tyhjentää.volvo/valtra kirjoitti:hienot kuvat valtra s370 mutta tossa noukinvaunussa taitaa olla vähän liikaa tilavuutta
Ja vähän enemmäkin4ntti93 kirjoitti:asd, miks laitat 5 samaa kuvaa?
Ihan sairaaan hieno! Oma tekemä?ValtraN111 kirjoitti:Kävin koeajamas tommosta Winneri FiudeaPistäs vaihtaa 980 tommoseen
![]()
Joo ketsupilla väsäsinMuskeli_ kirjoitti:Ihan sairaaan hieno! Oma tekemä?ValtraN111 kirjoitti:Kävin koeajamas tommosta Winneri FiudeaPistäs vaihtaa 980 tommoseen
![]()
Mikä vallu toi on? Ku en yhestäkään mun lataamasta vallusta oo saanu viel värei muokattuu? Vai oliks siinä mitään kuvaa, kun vaan vaihtaa sen kuvan värii niin saa sen jonkun osan trattorii värjätyks?
Siis, eli muokkasit jotain niistä kuvista, jotta sait tuon värin?Calahan kirjoitti:Se on siint paketist se 8950 ja sillee se suurinpiirtein vaihetaa palanen kerrallaa ja pitänee noi ritilät laittaa suoraks viel kun kerkiää. Photoshopil se ois helppoo mut kaikki mitä senkää muokkaa ja tekee nii pelis mitä kauemmas kuvakulmaa vie nii sitä mukaa ne muokkaukset häviää. Mistälie johtuu. Esim. tot pupuu ei näkis näin kaukaa
Juu paint.nettii käytinValtra S370 kirjoitti:Siis, eli muokkasit jotain niistä kuvista, jotta sait tuon värin?Calahan kirjoitti:Se on siint paketist se 8950 ja sillee se suurinpiirtein vaihetaa palanen kerrallaa ja pitänee noi ritilät laittaa suoraks viel kun kerkiää. Photoshopil se ois helppoo mut kaikki mitä senkää muokkaa ja tekee nii pelis mitä kauemmas kuvakulmaa vie nii sitä mukaa ne muokkaukset häviää. Mistälie johtuu. Esim. tot pupuu ei näkis näin kaukaa