Mitäs mappia käytätValtra S370 kirjoitti:Mul toi ei laginu äänienkään kanssa mut se vaan oli niin yksinäinen mappi niin mä vaihoin suomalaiseen.

Mitäs mappia käytätValtra S370 kirjoitti:Mul toi ei laginu äänienkään kanssa mut se vaan oli niin yksinäinen mappi niin mä vaihoin suomalaiseen.
mikäs tuo kärry on? ja mistee sen unkari mapin suapi? nostolaitteethan tuo vaatis tuo sontakärry jos sen noin tekee.Muskeli_ kirjoitti:ajattelin nyt tänne pistää tämän..tos ois kuva, ja ajatus oli sellainen, että laittais tuohon lietevaunun perään attacher jointin ja muokkais vähä sitä mihin se liete leviää. niin saiskohan toimiin multaimena ton? (kuvassa vain peruutettu tohon viereen!)
Edit: Haavisto paina "0" tai "O"
Ei voikkaan, se pitää laittaa xml että se toimii4ntti93 kirjoitti:minäkin oon miettinyt tuollaista, mutta joku taisi sanoa ettei attacherjointtia voi siirtää / kopioida
No niin minä ainakin teen ja voihan ne exportata siitä raktorista ja sitte importata seMuskeli_ kirjoitti:miten ne sit voi siirtää ne nostolaitteen jostain traktorista? pitääkö se traktori importata tohon kärryn ied:hen ja sit poistaa muut, paitsi nostolaitteet?
kokeile ' näppäintäHaavisto kirjoitti:ei lähteny 0:llasta, O:sta eikä numpadin 0:llasta
JuuValtra S370 kirjoitti:Juman kekka, tosta tulee komee!
(kylvin koneesta)
JES!Traktori_Mies kirjoitti:JuuValtra S370 kirjoitti:Juman kekka, tosta tulee komee!
(kylvin koneesta)Tein nyt sitte sinne packerin (siis siihen kylvökoneeseen kiinni) laitan kuvan kohta
Joo vähän kyl tota sais pidentää..
No kyllä se sitte valmis vissii onJoo vähän kyl tota sais pidentää..
Onko se sitten niiku valmis? Vai onkos viel vähä jotai fiksattavaa jossain?