Miljoonat kiitokset jälleen juketsulle!!! Nyt rupee tuleen valamettia!juketsu kirjoitti:Onko tekstuuri Importattu "Use as Texture", eikä "Use as Image"?

Miljoonat kiitokset jälleen juketsulle!!! Nyt rupee tuleen valamettia!juketsu kirjoitti:Onko tekstuuri Importattu "Use as Texture", eikä "Use as Image"?
Eixallux kirjoitti:voiko tota nimeä vaihtaa ite?
Mulla teki sillain kerran kaikilla koneilla, mut olikin ratista kiinni.Muskeli_ kirjoitti:mitenhän tuota, kun laitoin niihin jontikoihin ek:n, mutta kun on kuormaaja kiinni niin se puoltaa se traktori oikealle.. mtähän pitäis säätää, että se ei puoltais? MB_Trac säähän laitoit siihen E-Premiumiin saman quicken, puolsiko se sulla? onkohan koko vaan huono, että seillä ottaa joku runkoon tai maahan?
En tieHaavisto kirjoitti:mikä malli tulos?
Luultavasti tämä ongelma ratkesi sillä, että siirsin ek:n kiinnikkeitä alemmas, ettei no ole mistään rungon sisällä!Muskeli_ kirjoitti:mitenhän tuota, kun laitoin niihin jontikoihin ek:n, mutta kun on kuormaaja kiinni niin se puoltaa se traktori oikealle.. mtähän pitäis säätää, että se ei puoltais? MB_Trac säähän laitoit siihen E-Premiumiin saman quicken, puolsiko se sulla? onkohan koko vaan huono, että seillä ottaa joku runkoon tai maahan?
ei mulla varmaankaan oo ihan heti loppumassa tehot koneesta, enkä ole nähnyt vielä valkoisia taloja pelissä..LadaMies kirjoitti:Muskeli. Se talo on sillä valkonen jos sulta lopuu kooneesta tehot (ainakin mulla ) jakun sian uuvven näyttiksen niin jo tuli talloon väriä seinään!Muskeli_ kirjoitti:ja seuraavaksi ei saanut ek:hon kauhaakaan kiinni..
Minkä pirun takia vaihtelette noita nimiäTumpe kirjoitti:Taitaapi olla kun on sama avatari ja allekirjoitus