Pienet kysymykset.
- Valmeksi
- Viestit: 2995
- Liittynyt: 29.04.2010 15:36
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Pienet kysymykset.
Hei mäkun oon tehny sketsupis veto rautaa ni nyt pitäs saaha se veto rinkula pyöreeks eli miten voi pyöristää kulmia ja sit joku vois sen jälkeen laittaa sen giantsiin.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
- Exelboy
- Viestit: 433
- Liittynyt: 10.03.2010 20:42
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Paikkakunta: Toholampi
Re: Pienet kysymykset.
Avaa sieltä ylhäältä Window, sitte terrain editing ja laitat LMB add ja kahtee alimpaan smooth ja isonnan radiusta siittä vähän ylempää.suomalainen kirjoitti:Voiko giantsis muuttaa sitä kohotus jutun nopeutta ?
Re: Pienet kysymykset.
Paljon kiitoksia !Exelboy kirjoitti:Avaa sieltä ylhäältä Window, sitte terrain editing ja laitat LMB add ja kahtee alimpaan smooth ja isonnan radiusta siittä vähän ylempää.suomalainen kirjoitti:Voiko giantsis muuttaa sitä kohotus jutun nopeutta ?
- Ropsutv
- Viestit: 1888
- Liittynyt: 07.01.2010 16:52
- Kielet: Suomi ja Enkku
- Multiplayer tunnuksesi?: Ropsu [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: Pienet kysymykset.
Missä ois se modi että ku on ajanu rehua aumaan ja savettaa niin se läjä on saman korkusella.Ku oon ettiny enkä löytäny,mulla on aikasemmin ollu se.
Intel i5-4460, Gigabyte B5M-D3H, 4GB RAM, XFX TS 550W, 2T Kovotilaa
-
- Viestit: 64
- Liittynyt: 10.02.2010 20:31
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Pienet kysymykset.
Miten saan autot poies mapista
- MasseyFerguson4245
- Viestit: 428
- Liittynyt: 21.08.2009 17:36
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: On
Re: Pienet kysymykset.
Voisko joku antaa linkkii sellaseen kauhaan millä voi ottaa viljaa?
By: Galaxeri ))))))))
- RainBow_
- Moderaattori
- Viestit: 5454
- Liittynyt: 21.11.2009 13:33
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: Pienet kysymykset.
Mattimiehen uusin.xallux kirjoitti:Anteeksi tupla posti. Mutta sankokaas joku hyvä mappi ku en keksi mitään
Volvomies on erimies.
- MasseyFerguson4245
- Viestit: 428
- Liittynyt: 21.08.2009 17:36
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: On
Re: Pienet kysymykset.
Voisko jaku antaa tälle vallulle uutta linkkii? http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=69&t=2357
By: Galaxeri ))))))))
- Valmeksi
- Viestit: 2995
- Liittynyt: 29.04.2010 15:36
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Pienet kysymykset.
Voisko joku laittaa yvnä vastaukset mun kysymyksiin:1:Mitkä tiedostot pitää ladata että saa sen rengintoimimaan:2 asennus ohjeet?.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
- xsubbi
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 19.07.2009 12:45
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Vaatekaapissasi
Re: Pienet kysymykset.
Millä LUCin saa auki?
Ongelma on se että otin ton safemodin (Tunnistaa pellonrajat eikä aja kultivaaattorilla yli)
´Niin mistä saisin sen safe modi pälle laiton säädettyä esim f8?
Ongelma on se että otin ton safemodin (Tunnistaa pellonrajat eikä aja kultivaaattorilla yli)
´Niin mistä saisin sen safe modi pälle laiton säädettyä esim f8?
Re: Pienet kysymykset.
Semmosta tossa mietin, ku ainaku alottaa pelin nii vaik jossain vallussa on irrotettava etukuormaaja ja sit ku sen pistää kiinni ja sammuttaa pelin ja tulee takas nii sit se on saattanu pudota jonnekkin maan alle ja sit pitää ostaa uus. Eli kysymys:
Onko kukaan tehnyt semmosta modia et koneet pysyis kiinni traktorissa eikä aina irtois ku sammuttaa pelin. Jos ei ole kukaan tehnyt niin osaisko joku tehä, taai voiko sen itse muuttaa jostain xml tiedostoista??!
Onko kukaan tehnyt semmosta modia et koneet pysyis kiinni traktorissa eikä aina irtois ku sammuttaa pelin. Jos ei ole kukaan tehnyt niin osaisko joku tehä, taai voiko sen itse muuttaa jostain xml tiedostoista??!
- Valmet455
- Viestit: 717
- Liittynyt: 13.01.2010 18:21
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Pienet kysymykset.
Onko joku tehnyt ohjeen miten asentaa irrottettava ek Jos ei niin voisko joku tehä
- xsubbi
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 19.07.2009 12:45
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Vaatekaapissasi
Re: Pienet kysymykset.
Ja voiko joku kertoa miten LUCin saa auki
-
- Viestit: 2359
- Liittynyt: 13.06.2009 17:28
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Pienet kysymykset.
Mikä se LUC on?xsubbi kirjoitti:Ja voiko joku kertoa miten LUCin saa auki
- Ropsutv
- Viestit: 1888
- Liittynyt: 07.01.2010 16:52
- Kielet: Suomi ja Enkku
- Multiplayer tunnuksesi?: Ropsu [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: Pienet kysymykset.
Notebadilla varmaan?xsubbi kirjoitti:Ja voiko joku kertoa miten LUCin saa auki
Intel i5-4460, Gigabyte B5M-D3H, 4GB RAM, XFX TS 550W, 2T Kovotilaa
-
- Viestit: 238
- Liittynyt: 15.07.2009 21:52
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Paikkakunta: Planet Earth
Re: Pienet kysymykset.
Tietäskö joku semmosta jontikkaa misä ois nappiparit valmiina? Itse olen koittanut laittaa, mutta siitä ei tuu mitää, ei pysty ostaa tai se ei tuu kauppaa.
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 8846
- Liittynyt: 31.12.2009 20:12
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!
Re: Pienet kysymykset.
Tiedostomuoto.Valtra6250 kirjoitti:Mikä se LUC on?xsubbi kirjoitti:Ja voiko joku kertoa miten LUCin saa auki
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- xsubbi
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 19.07.2009 12:45
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Vaatekaapissasi
Re: Pienet kysymykset.
sen saa auki nodella mutta se näyttää tältä LuaQ @Cultivator.lua 9
d @€€ d@ @ d€ @€ dÀ @ ‚ d @€‚ d@ @ ƒ d€ @€ƒ dÀ @ „ d @€„ d@ @ … d€ @€… dÀ @ † d @€† d@ @ ‡ d€ @€‡ dÀ @ ˆ d @€ˆ d@ @ ‰ € Cultivator prerequisitesPresent load delete mouseEvent keyEvent update draw onAttach onDetach onEnter onLeave onActivate
onDeactivate onDeactivateSounds addContactReports removeContactReports groundContactReport updateSafeArea B € ^ €
specializations q …@ †€@Á œ€ € €Š €€ Å@ Æ€ÁÁ @ Ü€€ @€ €€ÁA •Á€€B €À€EÁ FÆAC À \€W€Â€€Š ‰A‡Å € @€B U‚‚Ü€‰Á‡ÆÁC€ÂÀ€ÅÁ ÆÄ @€ €€Á •Â‚€A Ü€ÏÁŠ‰Á‡ÅÁ ÆÄ @€ €€Á‚ •Â‚€A Ü€‰ÁŠÅÁ ÆÄ @€ €€Á •Â‚€A Ü€‰Á‹ÅA ÆÆÂ@ @ ÜA€Œ E@íÅÀ Æ ÃAC E €€ ÁÁ \€Ü€ W€Â€ € AA A
A …A †AÁÁ €œ€Å € @ B U‚‚Ü€€Â €€€Â CFBC €€‚€W€B@€J I‡IBH†‚G ‰B€ LÅ€øA €Š ÆAC ÆÅÆÉÁ‡‰AHÆG ‚CÉ…Á †DÅ € A ܀ œ€ €‘…Á †CÆAC @€ ‚ €œ €’…Á †DÅÁ € A
Ü€ œ€Á A à€ÅB Æ‚ÁC
@ Ü‚€ƒJ ƒEà FƒÄ… À€ €A„ Dœƒ€Á \ƒ€ CƒŠƒJ ƒEà FƒÄ… À€ €A Dœƒ€Á \ƒ€ Cƒ‹ßÁ÷Å € AÂ
Ü€W€ÂÀ€W Ë@€Â BK@€†‚K ‚€À A ‚ ‚—B FÂK €€Â B  ‚DE €€ Á \‚€ ‚€ ™Â ‚DE €€ ÁB
\‚€ ‚€ š @H›
‚› E FB΀€ ÆÂM FCC ‚ À„K \B @HE F‚Ä… À€ C œ‚€Â€ \‚€ @‚E FÐ @ŸE F‚Ð @‚ Ñ¡FÂP @‚¢ @H£ Ò£ Á¤ ÀR¥ € L groundContactReport SpecializationUtil callSpecializationsFunction speedRotatingParts string format 1 vehicle.speedRotatingParts.speedRotatingPart(%d)
getXMLString #index Utils indexToObject components node rotationSpeedScale getXMLFloat #rotationSpeedScale getNoNil #radius ð?
foldMinLimit #foldMinLimit
foldMaxLimit #foldMaxLimit table insert vehicle.drum#index print A Warning: vehicle.drum is no longer used, use speedRotatingParts
contactReportNodes 1 vehicle.contactReportNodes.contactReportNode(%d) hasGroundContact groundReferenceThreshold & vehicle.groundReferenceNode#threshold š™™™™™É? groundReferenceNode " vehicle.groundReferenceNode#index
getXMLInt vehicle.cuttingAreas#count # vehicle.cuttingAreas.cuttingArea%d
cuttingAreas vehicle.cultivatorSound#file getFilename baseDirectory cultivatorSound
createSample loadSample cultivatorSoundPitchOffset $ vehicle.cultivatorSound#pitchOffset cultivatorSoundVolume vehicle.cultivatorSound#volume cultivatorSoundEnabled groundParticleSystems vehicle.groundParticleSystem loadParticleSystem groundParticleSystemActive onlyActiveWhenLowered getXMLBool $ vehicle.onlyActiveWhenLowered#value aiTerrainDetailChannel1 g_currentMission ploughChannel aiTerrainDetailChannel2 sowingChannel speedViolationMaxTime ˆ£@ speedViolationTimer cultivatorContactReportsActive startActivationTimeout @Ÿ@ startActivationTime safeMode ! ! ! " " " " " " " " " " " " % % % % % % % % % % % & & & & & & & & & & & ( ( ( ( ( * * - - - - - - - - . . / / / 2 2 3 4 6 6 6 6 6 7 7 7 7 7 7 8 8 9 ; ; ; ; ; < < = > ? A A B D D F F G H H H H I J J J M M M M M M M M M N N N N N N N N N P P P P P P P P Q Q Q Q R R R R R S S S S S S S S S S S S S T T T T T T T T T T T T T Q W W W W X X X X Y Y Y Y Y Y Z Z Z Z [ [ [ [ [ \ \ \ \ \ \ \ \ \ ] ] ] ] ] ] ] ] ] ^ a a b c c c c c c c c c c d f f f f f f f f f h h h i i i k l l m n o p q self xmlFile i baseName
Q index Q node Q entry P drumNode Z contactReportNodeFound b i c baseName h index n node v entry y ~ entry ƒ ‹ numCuttingAreas ¥ (for index) ¨ É (for limit) ¨ É (for step) ¨ É i © È
areanamei ® È cultivatorSound Í psName ö
d @€€ d@ @ d€ @€ dÀ @ ‚ d @€‚ d@ @ ƒ d€ @€ƒ dÀ @ „ d @€„ d@ @ … d€ @€… dÀ @ † d @€† d@ @ ‡ d€ @€‡ dÀ @ ˆ d @€ˆ d@ @ ‰ € Cultivator prerequisitesPresent load delete mouseEvent keyEvent update draw onAttach onDetach onEnter onLeave onActivate
onDeactivate onDeactivateSounds addContactReports removeContactReports groundContactReport updateSafeArea B € ^ €
specializations q …@ †€@Á œ€ € €Š €€ Å@ Æ€ÁÁ @ Ü€€ @€ €€ÁA •Á€€B €À€EÁ FÆAC À \€W€Â€€Š ‰A‡Å € @€B U‚‚Ü€‰Á‡ÆÁC€ÂÀ€ÅÁ ÆÄ @€ €€Á •Â‚€A Ü€ÏÁŠ‰Á‡ÅÁ ÆÄ @€ €€Á‚ •Â‚€A Ü€‰ÁŠÅÁ ÆÄ @€ €€Á •Â‚€A Ü€‰Á‹ÅA ÆÆÂ@ @ ÜA€Œ E@íÅÀ Æ ÃAC E €€ ÁÁ \€Ü€ W€Â€ € AA A
A …A †AÁÁ €œ€Å € @ B U‚‚Ü€€Â €€€Â CFBC €€‚€W€B@€J I‡IBH†‚G ‰B€ LÅ€øA €Š ÆAC ÆÅÆÉÁ‡‰AHÆG ‚CÉ…Á †DÅ € A ܀ œ€ €‘…Á †CÆAC @€ ‚ €œ €’…Á †DÅÁ € A
Ü€ œ€Á A à€ÅB Æ‚ÁC
@ Ü‚€ƒJ ƒEà FƒÄ… À€ €A„ Dœƒ€Á \ƒ€ CƒŠƒJ ƒEà FƒÄ… À€ €A Dœƒ€Á \ƒ€ Cƒ‹ßÁ÷Å € AÂ
Ü€W€ÂÀ€W Ë@€Â BK@€†‚K ‚€À A ‚ ‚—B FÂK €€Â B  ‚DE €€ Á \‚€ ‚€ ™Â ‚DE €€ ÁB
\‚€ ‚€ š @H›
‚› E FB΀€ ÆÂM FCC ‚ À„K \B @HE F‚Ä… À€ C œ‚€Â€ \‚€ @‚E FÐ @ŸE F‚Ð @‚ Ñ¡FÂP @‚¢ @H£ Ò£ Á¤ ÀR¥ € L groundContactReport SpecializationUtil callSpecializationsFunction speedRotatingParts string format 1 vehicle.speedRotatingParts.speedRotatingPart(%d)
getXMLString #index Utils indexToObject components node rotationSpeedScale getXMLFloat #rotationSpeedScale getNoNil #radius ð?
foldMinLimit #foldMinLimit
foldMaxLimit #foldMaxLimit table insert vehicle.drum#index print A Warning: vehicle.drum is no longer used, use speedRotatingParts
contactReportNodes 1 vehicle.contactReportNodes.contactReportNode(%d) hasGroundContact groundReferenceThreshold & vehicle.groundReferenceNode#threshold š™™™™™É? groundReferenceNode " vehicle.groundReferenceNode#index
getXMLInt vehicle.cuttingAreas#count # vehicle.cuttingAreas.cuttingArea%d
cuttingAreas vehicle.cultivatorSound#file getFilename baseDirectory cultivatorSound
createSample loadSample cultivatorSoundPitchOffset $ vehicle.cultivatorSound#pitchOffset cultivatorSoundVolume vehicle.cultivatorSound#volume cultivatorSoundEnabled groundParticleSystems vehicle.groundParticleSystem loadParticleSystem groundParticleSystemActive onlyActiveWhenLowered getXMLBool $ vehicle.onlyActiveWhenLowered#value aiTerrainDetailChannel1 g_currentMission ploughChannel aiTerrainDetailChannel2 sowingChannel speedViolationMaxTime ˆ£@ speedViolationTimer cultivatorContactReportsActive startActivationTimeout @Ÿ@ startActivationTime safeMode ! ! ! " " " " " " " " " " " " % % % % % % % % % % % & & & & & & & & & & & ( ( ( ( ( * * - - - - - - - - . . / / / 2 2 3 4 6 6 6 6 6 7 7 7 7 7 7 8 8 9 ; ; ; ; ; < < = > ? A A B D D F F G H H H H I J J J M M M M M M M M M N N N N N N N N N P P P P P P P P Q Q Q Q R R R R R S S S S S S S S S S S S S T T T T T T T T T T T T T Q W W W W X X X X Y Y Y Y Y Y Z Z Z Z [ [ [ [ [ \ \ \ \ \ \ \ \ \ ] ] ] ] ] ] ] ] ] ^ a a b c c c c c c c c c c d f f f f f f f f f h h h i i i k l l m n o p q self xmlFile i baseName
Q index Q node Q entry P drumNode Z contactReportNodeFound b i c baseName h index n node v entry y ~ entry ƒ ‹ numCuttingAreas ¥ (for index) ¨ É (for limit) ¨ É (for step) ¨ É i © È
areanamei ® È cultivatorSound Í psName ö
Re: Pienet kysymykset.
Mistähän saisin hyvän navetan mappiin? Kun nyt innostuin tekemään mapin.
-
- Viestit: 2359
- Liittynyt: 13.06.2009 17:28
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Pienet kysymykset.
Osaako kukaan oikeasti sanoa että miten voisi muokata tätä: http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=88&t=3388 Tekemään kunnollista karhoa eikä pelkkää kaadettua heinää, kun olisi aika kiire. :S
-
- Viestit: 487
- Liittynyt: 21.10.2009 18:16
Re: Pienet kysymykset.
Nyt tarvis nopeesti APUA! mitä on tapahtunu ku en enää pysty kävellä mapissa?
E: siis se ukko ei liiku ja ku lähtee puimurillaki ajaan niin se ratti kääntyy mut mihinkää ei renkaat liiku ja ku kaasua painaa niin ei liiku mihkää?
E: siis se ukko ei liiku ja ku lähtee puimurillaki ajaan niin se ratti kääntyy mut mihinkää ei renkaat liiku ja ku kaasua painaa niin ei liiku mihkää?
-
- Viestit: 3109
- Liittynyt: 08.08.2009 21:47
- Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
- Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Sitä vain saapii hakea...
Re: Pienet kysymykset.
Tietääkö kukaan mistä sais toimivan mittarin koneeseen ?
- RainBow_
- Moderaattori
- Viestit: 5454
- Liittynyt: 21.11.2009 13:33
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: Pienet kysymykset.
Josakin ostetusa modisa vika...Luulisin.ValtraN142 kirjoitti:Nyt tarvis nopeesti APUA! mitä on tapahtunu ku en enää pysty kävellä mapissa?
E: siis se ukko ei liiku ja ku lähtee puimurillaki ajaan niin se ratti kääntyy mut mihinkää ei renkaat liiku ja ku kaasua painaa niin ei liiku mihkää?
Volvomies on erimies.
-
- Viestit: 575
- Liittynyt: 07.09.2009 15:20
- Multiplayer tunnuksesi?: mns97[fin]
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää
Re: Pienet kysymykset.
No voisiko joku ystävällisesti upata mulle sen strawModin sen claassin pyöröpaalaimen ku hukkasin senn ja jos joku uppais sen nii ei tarviis taas lataa sitä StarwModia