Traktori_Mies kirjoitti:Juu älä laita jakoon oon nimittäin muokannu aika paljo tuosta ja mähän oon tehny ton korin siitä sakemannien korista eli oon fiksannu sen konepellin yms.
Mihkä T171:seen!meikäpoeka kirjoitti:pistin mikkihiirenkorvat T171 valtraan ja rassailin 502:kosta![]()
Kommenttia!
Ehkä se on tehny T171 skinin?MB_Trac kirjoitti:Mihkä T171:seen!meikäpoeka kirjoitti:pistin mikkihiirenkorvat T171 valtraan ja rassailin 502:kosta![]()
Kommenttia!Tuo on mun T 182 jonka oot värjänny mustaksi!
Ei tuohon voi tehdä semmosta skiniä.. Erilaiset takalokarit ym!Azceli kirjoitti:Ehkä se on tehny T171 skinin?MB_Trac kirjoitti:Mihkä T171:seen!meikäpoeka kirjoitti:pistin mikkihiirenkorvat T171 valtraan ja rassailin 502:kosta![]()
Kommenttia!Tuo on mun T 182 jonka oot värjänny mustaksi!
oli sattunu pieni kirjotusvirhe.. eli on T172... sorrryLadaMies kirjoitti:Ehkä sattunu kirjotus virhe?
Skiniä muuttamalla pystyy värjäämään.NikoLoL_ kirjoitti:mite noita pystyy värjäämään?
No kun purkaa sen modin zip-tiedoston, ja siellä näkyy niitä kuvatiedostoja, niin niitä sitten värjäilee ja muuttelee.NikoLoL_ kirjoitti:miten
Niin minullakin komeita!Tumpe kirjoitti:Kyl mulla näkyy kaikki kuvatHienoja kuvia.
tämäkö se sun tekemä mappi? jos on niin on hyvän näkönenSaemo kirjoitti:Meinas kuuma tulla paalatessa ku ee ilmastointi meinannu pelata.