siis mistä johtui?Haavisto kirjoitti:no se tilttasi se mun kone ja ei sammunu niin ei siinä auttanu muu kuin johot irti seinästä ja sitte se ei enää käynnistyny![]()
siinä tuli ensin niitä joitan tekstejä ja sitte se missä lukee xp ja jotain käynnistetään ja sen jälkeen tuli musta ruutu eikä menny siitä pitemmälle![]()
saa nähä saako ne atk miehet korjattuu vai pitääkö ostaa uus kone.
siis mikä johtui?4ntti93 kirjoitti:siis mistä johtui?Haavisto kirjoitti:no se tilttasi se mun kone ja ei sammunu niin ei siinä auttanu muu kuin johot irti seinästä ja sitte se ei enää käynnistyny![]()
siinä tuli ensin niitä joitan tekstejä ja sitte se missä lukee xp ja jotain käynnistetään ja sen jälkeen tuli musta ruutu eikä menny siitä pitemmälle![]()
tuliko se jostain tästä pelistä? sori, oon vähä pihallaHaavisto kirjoitti:siis mikä johtui?4ntti93 kirjoitti:siis mistä johtui?Haavisto kirjoitti:no se tilttasi se mun kone ja ei sammunu niin ei siinä auttanu muu kuin johot irti seinästä ja sitte se ei enää käynnistyny![]()
tuossa tarkoitan sitä mitä tuli kun yritin käynnistää
Eiku se on mun mielest ny hyvä ja ei onnistunu niitte toiste valojen tekeminen enkä niitä lisä valoja ny tähän tee mutta ehkä sit seuraavaan versioonSimulation kirjoitti:ja teeppä vielä yhet valot niinku nivalassa yhellä urakoihtijalla on takalokareitten päällä sivulle näyttävät valot... ja lissää yhet takavalot vielä ku tossa ois noi valot mitkä ei pala..![]()
![]()
näinhän se on. sori offtopic.4ntti93 kirjoitti:höh. no toivotaan parasta ja pelätään pahinta
Hienoja kuviameikäpoeka kirjoitti:Kuvaa kun mehtä vallulla kävin hakee paaleja:
Kommenttia
Se on toi Hide_Guts_Hof_V2ValtraN111 kirjoitti:Hienoja kuviameikäpoeka kirjoitti:Kuvaa kun mehtä vallulla kävin hakee paaleja:
KommenttiaMikä mappi
![]()
Pistäs linkkimeikäpoeka kirjoitti:Se on toi Hide_Guts_Hof_V2ValtraN111 kirjoitti:Hienoja kuviameikäpoeka kirjoitti:Kuvaa kun mehtä vallulla kävin hakee paaleja:
KommenttiaMikä mappi
![]()
mulla kävi niin läppärillä että käynnisty, tuli tekstejä ja sitten tuuttas pari kertaa ja sit musta näyttö, meni emolevy ja kaikki tiedot hävis...Haavisto kirjoitti:näinhän se on. sori offtopic.4ntti93 kirjoitti:höh. no toivotaan parasta ja pelätään pahinta
Ei voi muuta sanoa kuin ihanat VallutTraktori_Mies kirjoitti:Eiku se on mun mielest ny hyvä ja ei onnistunu niitte toiste valojen tekeminen enkä niitä lisä valoja ny tähän tee mutta ehkä sit seuraavaan versioonSimulation kirjoitti:ja teeppä vielä yhet valot niinku nivalassa yhellä urakoihtijalla on takalokareitten päällä sivulle näyttävät valot... ja lissää yhet takavalot vielä ku tossa ois noi valot mitkä ei pala..![]()
![]()
![]()
Siinä on nyt lopulliset vallutLinkki tulee luultavasti huomenna