Viittikö laittaa kuvan misä kohalla sen imurin oikein voi tyhjentää kun ajelin sen auman päällä ristiin rastiin enkä löytänyt paikkaa.MB_Trac kirjoitti:Auma on se läjä siinä hallin vieressä!

Viittikö laittaa kuvan misä kohalla sen imurin oikein voi tyhjentää kun ajelin sen auman päällä ristiin rastiin enkä löytänyt paikkaa.MB_Trac kirjoitti:Auma on se läjä siinä hallin vieressä!
Anteeksi että pilkkua viilaan, mutta sanoit että "hyvää työtä poijjaat" ja olen kyllä tämän yksin tehnyt..nevalle kirjoitti:Heittäkää joku nevalle.com foorumin Yleisen keskustelun puolelle ja tehkää aihe tosta turvesuo modista sinne.
Myös kuvia linkittäkää sinne foorumille..
Hattua pitää nostaa näin hienolle modille , hyvää työtä poijjaat !
joo en mä muutakun omaan mappiin meinasin kokeilla miltä näyttäs mulla on toi map by valtra... v5MB_Trac kirjoitti:Juuh, saa!mitnesi kirjoitti:totta sitä nyt omaan käyttöön saa noita textuureja ees ottaa...
Ei karheejassa ole mitään lapioita.. Karheeja on se viivoitin! Kääntäjässä on ne "lapiot".Simulation kirjoitti:onkos muuten se punanen konehalli sun tekemä? ku on niin mahtavan iso halli, hyvä kun mahtuu koneet sisälle...![]()
ja tota karheejaa joku vois tehä hienommaksi, hieman rumat nuo tommoset "lapiot"... ja se kääntäjä vai mikä ny olkaan, niin sitäkin vois säättää... mutta perfekto silti on! ja puskulevuä vois kokkeila tehä aidommaksi...
niin joo siis kääntäjä...MB_Trac kirjoitti:Ei karheejassa ole mitään lapioita.. Karheeja on se viivoitin! Kääntäjässä on ne "lapiot".Simulation kirjoitti:onkos muuten se punanen konehalli sun tekemä? ku on niin mahtavan iso halli, hyvä kun mahtuu koneet sisälle...![]()
ja tota karheejaa joku vois tehä hienommaksi, hieman rumat nuo tommoset "lapiot"... ja se kääntäjä vai mikä ny olkaan, niin sitäkin vois säättää... mutta perfekto silti on! ja puskulevuä vois kokkeila tehä aidommaksi...
Ootko säkin samaa mieltä? Kun et koskaan laita kommenttia..opelman kirjoitti:no saksan maalta kovasti jäätävää palautetta tullut http://landwirtschaftssimulator-mods.de ... 05&t=28326
Mitä tiedostoa?Me95 kirjoitti:Mitä pitäs rehä ku kone ei voi avata tiedostoa??